Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op april 14, 2019, 07:52:26
... als ik dan toch "wakker" ben; nog enigszins slaapdronken met een kop thee voor de buis.
byebye
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Nou zeg, wat een activiteit op de zondag ochtend.


Maar even kijken dan, zit toch te wachten op een bootje. [emoji4]

Rob46

Het internetstation van Naim. Best gevarieerd. Soms wat 'experimentele'  muziek. En dat in MP3 (44/128). Maar eens luisteren.

Vinyl_Fuchs

Mooi schermpje. Zouden ze bij Marantz een voorbeeld aan moeten nemen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

... en dan ga je daar vanaf een 4 meter naar staan te turen 🤔
Laat Marantz maar gaan werken aan een goede app, zodat je vanaf je hd tablet op schoot de boel kan bedienen.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op april 14, 2019, 10:14:46
Mooi schermpje. Zouden ze bij Marantz een voorbeeld aan moeten nemen.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op april 14, 2019, 10:24:30
... en dan ga je daar vanaf een 4 meter naar staan te turen 🤔
Laat Marantz maar gaan werken aan een goede app, zodat je vanaf je hd tablet op schoot de boel kan bedienen.
Ik heb nog goede ogen Robbert.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46

Dat schermpje is best wel scherp en van een behoorlijke omvang, daarnaast ook nog eens van een goede kwaliteit. De lichtsterkte is ook nog eens te bedienen. Ik kijk niet constant naar dat schermpje, het maakt het wel af imho. En dat samen met een zeer goed werkende app betekent extra Fun in hoogwaardige muziek- en audiobeleving......

xander32

Een smaakkwestie, voorkeuren  :yes:.

Zelf heb ik liever een sober, opgeruimd front. Zo heb ik ook altijd alle kermis uit staan (alle schermpjes en verlichting van de componenten). Deze hebben geen toegevoegde waarde voor mij, leiden enkel af.

Het zelfde heb ik bv ook met auto's; het concept sleeper vind ik geweldig, een ogenschijnlijk mak schaap, welke een beest blijkt te zijn.

xander32


https://youtu.be/jJuPzWyPKzc

Een release om in de gaten te houden, deze dreigt erg sfeervol te worden  :yes:

Rob46


Vinyl_Fuchs


https://youtu.be/72BhejMSRFc

Het hele album (When We All Fall Asleep, Where Do We Go) afluisteren is teveel van het goede. Bij nummer 3 Xanny dacht ik dat mijn basspeaker kapot was (tergend vervormde bas, wat schijnbaar zo hoort???)
Wel een album om je bas te testen.
Snap niet dat dit nummer 1 staat in de vinyl top33.
Dan luister ik toch liever naar: The Xx, Kovacs en MyBaby.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

bert50


Lekker ouderwets een lp klinkt weer heerlijk op de Harbeth's .[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Vinyl_Fuchs

Citaat van: bert50 op april 14, 2019, 13:01:17

Lekker ouderwets een lp klinkt weer heerlijk op de Harbeth's .[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Goed bezig, Bert. Wel eerst je VPI, LP en naald afgestoft?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46


Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.