XLR - Eigen ervaringen graag.....

Gestart door 211, mei 10, 2010, 00:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Dat vind jij, ik vind het één pot nat.....

Mexicaanse Hond

Ik ben het wel eens dat je je kunt afvragen of het zinvol is een gebalanceerde verbinding te gebruiken bij korte afstanden, maar dat was niet de vraag van de topic starter.  :-)

Marvin

Ok....  :lol:

Maar op de vraag van de topic starter mag ik niet reageren, ervaring voldoende hier (compleet gebalanceerde PA-setup) maar geen Marantz prularia....  :wink:




Citaat van: 211 op mei 10, 2010, 00:35:57
Ik ben eventjes op zoek naar XLR ervaringen van Marantz eigenaren...

Ik lees veel meningen en verhalen maar weinig A-B vergelijkingen op de eigen Marantz set.

Het gaat mij dus uitsluitend om de eigen ervaring met marantz, dus niet van "hebben horen zeggen" of ervaringen op andere sets...

Graag type ijzerwaar vermelden en de audio verschillen..
En welk verschil het bij jullie heeft gemaakt uiteraard...

Ik ben benieuwd... Ralf.


lo

Ai, heb nu pas in de gaten dat ik dat eigenlijk ook niet mocht. redface
Oprechte excuses :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Hij was ook iets wat provocerend bedoeld.....  :-D

lo

Gelukkig maar dat ik dat weer net niet in de gaten had :wink: :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


daffy

het is ff zoeken maar hier een xlr ervaring met de Marantzen.

de buren: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=95128.0

daffy :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

Dennis E36

Citaat van: daffy op mei 19, 2010, 20:57:04
Voor de set die in mijn sig. staat had ik ook de cd 14 en de pm14 mkII ki (noooooit moeten verkopen redface )daarbij heb ik het uitgeprobeerd
met een noname maar degelijke muziekzaak xlr tegen een JvG zilver goud :wink: en behalve dat het bij de xlr
harder speelde (verhoogde uitgangsspanning) bij dezelfde stand van de volume knop gaf ik klankmatig mijn voorkeur
aan de rca uitgang met de J.v.G kabel.


daffy :wink:


Zodra je de 11 set hebt, kom ik wel ff naar je toe met mijn 14 set. Dan ruilen we het spulletje en heb jij
weer waar je spijt van hebt dat je ze verkocht hebt :wink:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

Citaat van: lo op mei 21, 2010, 18:36:53
notworthy notworthy

Je hebt wel lef :-D

groet,

lo

Wie niet waagt, wie niet wint :schater:
Heb er wel een ritje voor over :-)
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

daffy

#41
Nou ik had er gisteren ook een ritje voor over (324km) en heb eindelijk sinds  1,5 jaar weer uren achter elkaar van muziek kunnen genieten.  pompom :yes: HB zonder luistermoeheid en irritatie na korte tijd.
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat alle cd spelers/versterkers hetzelfde klinken  :roll:   shutup  :gaap:

MEER INFO VOLGT T.Z.T

Daffy  :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

Dennis E36

Citaat van: daffy op mei 23, 2010, 16:15:46
Nou ik had er gisteren ook een ritje voor over (324km) en heb eindelijk sinds  1,5 jaar weer uren achter elkaar van muziek kunnen genieten.  pompom :yes: HB zonder luistermoeheid en irritatie na korte tijd.
En dan nog zijn er mensen die zeggen dat alle cd spelers/versterkers hetzelfde klinken  :roll:   shutup  :gaap:

MEER INFO VOLGT T.Z.T

Daffy  :wink:

Zal zeker weer van een heel ander kaliber zijn dan de 14 serie.
Veel luisterplezier gewenst!!!
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

WimPeu

Citaat van: Dennis E36 op mei 23, 2010, 19:13:00
Zal zeker weer van een heel ander kaliber zijn dan de 14 serie.
Veel luisterplezier gewenst!!!

Zullen die verschillen nou zo groot zijn???
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Dennis E36

Citaat van: WimPeu op mei 23, 2010, 19:21:56
Zullen die verschillen nou zo groot zijn???

Daar ben ik wel benieuwd naar. Daffy kan dat aardig beoordelen.
De 14 serie was volgens mij destijds ook het topmodel. Nu even de Legendary set buiten beschouwing gelaten...
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp