Verassend : PM-11S2 en een SA-11S2

Gestart door 211, mei 08, 2010, 18:51:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

211

...
Zolang je maar geniet....

xander32

Welcome Ralf,

Weer een tevreden Marantz-gebruiker erbij hello.
En een prachtige set zo welke met de komst van nieuwe speakers alleen maar fraaier zal worden (shortlist = :kwijl:).


Sander.

211

#2
...
Zolang je maar geniet....

211

#3
...
Zolang je maar geniet....

scanspeakman

...........en nu nog een mooie xlr-verbinding tussen je cd-speler en versterker....

Scanspeakman

lo

Citaat van: scanspeakman op mei 09, 2010, 23:03:58
...........en nu nog een mooie xlr-verbinding tussen je cd-speler en versterker....

Scanspeakman

stupid

Snel grote winst te behalen :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

211

#6
...
Zolang je maar geniet....

lo

Heb het bij de marantz stand nagevraagd op de VAD 2009. Winst zou nihil zijn wist men me te vertellen.(ik geloofde ze nog ook  redface) Nadien heb ik toch een XLR geprobeerd. Man wat een verschil, heel erg groot. Was wel met de SA7 op de e-450 van accuphase. Maar ik weet zeker dat het bij jou met die componenten ook een groot verschil gaat betekenen. Anders effe een set XLR's lenen?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cheese

mooie set ralf...........ik heb zelf net mijn cantons 870 verkocht....maken mooie speakers die jongens.....veel luisterplezier.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

211

#9
...
Zolang je maar geniet....

211

#10
...
Zolang je maar geniet....

joep

Hi Ralf, zou het geen idee zijn om naar "Sets van leden" te gaan met al dit moois?

scanspeakman

Citaat van: 211 op mei 09, 2010, 23:47:09
wel goed mogelijk zowel de PM-11S2 en de  SA-11S2 kennen XLR...
Van de week even een metertje kwalitatief kabel scoren (OFC met Carbon afgeschermd en zo..)
en dan maar weer met zilversoldeer aan de gang... haha


Precies; paar nette Neutrik XLR's erbij kosten je ook niet de kop.

Scanspeakman

jowa


211

#14
...
Zolang je maar geniet....