Weergave audiospoor in scherm receiver

Gestart door 11leo, april 21, 2010, 19:40:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

11leo

Goedenavond,

Ik heb als bdspeler de bd5004 en als receiver sr7002.

Nu heb ik een aantal blu rays met het dts hd master audiospoor. Bij de ene film toon scherm van de receiver dts hd master bij de andere film (ondanks dat ik in het menu van de film dts hd master kies) alleen dts. Ook bij aantal films met dolby true hd hetzelfde.

Wie o wie heeft hetzelfde of heeft oplossing? Zover ik weet heeft de sr7002 de laatste firmware.

Ik hoor graag en alvast bedankt.

Groet,
Leo
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

xander32

Citaat van: 11leo op april 21, 2010, 19:40:39
Goedenavond,

Ik heb als bdspeler de bd5004 en als receiver sr7002.

Nu heb ik een aantal blu rays met het dts hd master audiospoor. Bij de ene film toon scherm van de receiver dts hd master bij de andere film (ondanks dat ik in het menu van de film dts hd master kies) alleen dts. Ook bij aantal films met dolby true hd hetzelfde.

Wie o wie heeft hetzelfde of heeft oplossing? Zover ik weet heeft de sr7002 de laatste firmware.

Ik hoor graag en alvast bedankt.

Groet,
Leo
De mijne geeft `t alleen in het begin van een blu ray aan, daarna verdwijnt de melding.


Sander.

11leo

Bij mij blijft de melding gedurende de gehele film.

Aan het geluid te horen speelt tie audiotrack wel, maar ik vind het wel storend....

Nog meer ervaringen?
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

Stadium III

In princiepe als je op source direct speelt en je display goed staat op de reciever geeft ie de gekozen track alleen aan als hij het net binnen krijgt

Het DTS Of DD logo branden dan in het display maar extra icoontje's voor Master of True zijn er naar mijn weten niet

Dus je zou bij het opstatren van de film ff op display kunnen duwen van de reciever en kijken wat hij weergeeft

Als je speler op bitstream staat en je zet DTS master aan moet hij dat ook weergeven
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4