De Blokkendoos van Fritz

Gestart door jwx, januari 15, 2010, 14:12:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roland65

Het schijnt, maar dat heb ik van horen zeggen, dat de blokjes het vooral heel goed doen bij
Ian dury & the Blockheads  :wink:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Mexicaanse Hond

Citaat van: Roland65 op januari 22, 2010, 11:13:16
Het schijnt, maar dat heb ik van horen zeggen, dat de blokjes het vooral heel goed doen bij
Ian dury & the Blockheads  :wink:
:-D En dan met name het nummer Reasons to be cheerful part lll, zeker?  :wink:

Pjotr27

CiteerDe blokjes waren van padoek

Hoe groot zijn deze blokjes? Let je er wel op dat je de nerf van boven naar beneden laat lopen onder je apparatuur.. :wink:

viceadmiraal61

we gaan met ons allen terug in de tijd..toen we nog met onze houten blokjes speelde ..de jongeren
zullen wel lego hebben gehad..en nu kunnen we weer spelen..let op gordijnen dicht tegen niemand iets
zeggen..het risico dat ze je opsluiten in een hele grote blokken doos is wel heel goed mogelijk....
even lachen.........we is de volgende ik kom met een boerka binnen niemand zal mijn hier door herkennen...

Mexicaanse Hond

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 22, 2010, 11:53:42
.we is de volgende ik kom met een boerka binnen niemand zal mijn hier door herkennen...
Vanaf nu wel, natuurlijk.  :wink: Daar heb je die hifi-guru in die boerka weer. Heffen ze al belasting op die kledij?  clown1

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Fritz heb je toevallig al geexperimenteerd incl. de pootjes en die op blokjes ?
En komt er nog een gevolg met ronde pootjes of een holling voor een pootje.
En wat heb je nog meer in petto ? toekomst

mag soms ongelovig en kritisch zijn maar volg het wel met veel belangstelling en bewondering


John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kdt

Tweaken zorgt meestal bij anderen lachende gezichten en onbegrip.
Ik heb het zelf meegemaakt: onder mijn Magnepans MG12 heb ik dikke houten borden geplaats met kurk aan de onderzijde. Op deze borden staan de MG12's met op de steunen nog een zwaar marmerblok. Toen ik ging luisteren naar deze opstelling bleek dat het geluid, en m.n. de lage tonen (toch altijd een heikel punt bij Magnepan) enorm was toegenomen zonder boemerig of anders te zijn. Kortom: voor een simpele, weinig kostende ingreep een veel beter en mooier geluid.  hello
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

Marvin

maar daar zal niemand je scheef voor aankijken, een stekkerblok wat duurder is dan je speakers wel... (bv).