De Blokkendoos van Fritz

Gestart door jwx, januari 15, 2010, 14:12:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HiFi gek

Citaat van: Sander Nolden op januari 15, 2010, 16:27:57
lijkt me erg interessant wat hiervan de conclusie zou zijn.
Ik ben er ook heel benieuwd naar .

IK heb inmiddels al ervaren dat er met een Revox set uit de Exeption serie ook grote winst te halen is .
Die Revox set is van een vriend van mij , daar hebben wij mijn houten African Blackwood blokjes onder gedaan .

We waren allebij erg onder de indruk van de winst die er geboekt werd , en dat terwijl hij al onder zijn cd speler en versterker de ontkoppelaars van Quadraspire -QX25 gebruikt .

We hebben dus het verschil beluisterd tussen de African Blackwood blokjes en de Quadraspire .





Groeten  EDWIN  B

viceadmiraal61

Citaat van: jwx op januari 15, 2010, 16:02:06
Nee hij had the good old SILTECH
[het is een beetje donker achter mijn set maar de siltech heeft plaats gemaakt voor mijn eigen blok
dat is john waarschijndelijk niet opgevallen /quote]

viceadmiraal61

#17
Citaat van: jowa op januari 15, 2010, 16:23:32
Dan kan hij bij hem in de buurt beginnen  :-D

Woon volgens mij bij hem om de hoek, ook in Nieuwland, dus.... bij deze is Frits uitgenodigd om de blokjes te komen demonstreren op een iets meer down to earth setje  :yes:
dat is uiteraard een nog veel betere test dus dat doe ik graag ...jowa here a come.....
bel even voor een afspraak 033 4551551

WimPeu

@Fritz

Je moet je eigen tekst buiten de Quote tekens plaatsen.
Kleine tip van mijn kant.  :wink:


Ben benieuwd wat de test bij Joost gaat opleveren. :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Dennis E36

Mooi geschreven notworthy Goed verslag!

Denk dat ik binnenkort ook maar weer een keer contact met Fritz opneem om een afspraak te maken.
Ben ook erg benieuwd hoe de Puppy's klinken. Ik heb de vorige keer geluisterd toen hij de Kharma's nog had.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

cheese

ik ben na zon verslag natuurlijk ook nieuwsgierig en woon in Vathorst   Amersfoort.....ook dicht bij


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

jowa

Hopelijk binnenkort in dit theater verslag van wat de blokkendoos doet in mijn set.
Wordt vervolgt.

viceadmiraal61

jullie maken mijn helemaal gelukkig..ik had hier niet aan gedacht..nu mijn set oke is ..is het zaak naar buiten
te gaan ..goed voorstel ..we beginnen met de twee plaats genoten..een in nieuwland kontact reeds gemaakt
tweede de man van vathorst neem even kontact op 033.4551551.....

cheese

hallo Fritz,


Ik bel je maandag even.


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Vint@ge


Mooi en goed geschreven verslag !    notworthy

Kan wat mij betreft zo in de volgende Music Emotion
PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor

HiFi gek

#25
Onze beste Fritz gaat het waarschijnlijk de komende 5 jaar erug druk krijgen met al die aanmeldingen  :lol:

Hij zal hoogst waarschijnlijk niet meer aan luisteren toekomen op zijn eigen set , maar zich volledig moeten gaan richten op het tweaken van jullie mooie sets  :lol:

Dus Fritz , je mag je al vast gaan voorberijden , hih hi


Groeten EDWIN  B

Totofan

En mooi verslag, ik ben ook benieuwd of zoiets werkt onder de "gewone" 7001 serie, zoals eerder werd gevraagt.


Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Marantz 81

dat vroeg ik me ook al af ,heb zelf ook apparatuur uit de 7000 serie

zit ook te denken om tweaks te gaan doen in de toekomst  :-)

maar met sommige dingen vindt ik de verhouding een beetje zoek ,om nou 2 voedingskabels van 150/200 euro stuk op een SA7001KI en PM 7001 te zetten  :roll:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op januari 17, 2010, 22:16:03
dat vroeg ik me ook al af ,heb zelf ook apparatuur uit de 7000 serie

zit ook te denken om tweaks te gaan doen in de toekomst  :-)

maar met sommige dingen vindt ik de verhouding een beetje zoek ,om nou 2 voedingskabels van 150/200 euro stuk op een SA7001KI en PM 7001 te zetten  :roll:

Ik hoop dat het gaat lukken maar ik denk zelf dat de winst van deze tweaks alleen bij de zwaar boven modaal gemiddelde sets te halen valt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

ja dat lijkt mij ook des te duurder de apparatuur des te groter het verschil van de tweaks zal zijn , ik ga zulke dure voedingskabels ook niet kopen  :no: