2 Meter Sessies op TV !

Gestart door xander32, januari 02, 2010, 22:16:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Voor de liefhebbers van de 2 Meter Sessies: iedere zaterdagavond vanaf +/- 21.45 uur op de tv, kanaal "Het Gesprek".

Nu op dit ogenblik ook. Veel goede muziek(live/akoestisch) en interessante interviews door Jan Douwe.


Sander.

lo

Tv kanaal "het gesprek" kent mijn kabelaar niet volgens mij (ziggo)
Heet het kanaal daadwerkelijk "het gesprek"?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op januari 03, 2010, 18:34:46
Tv kanaal "het gesprek" kent mijn kabelaar niet volgens mij (ziggo)
Heet het kanaal daadwerkelijk "het gesprek"?

groet,

lo
Ja, Het Gesprek.

Aansluitend op de 2 Meter Sessies komt altijd "Live vanuit Abbey Studio" - ook een pracht van muziekprogramma met allelei hedendaagse artiesten die daar in betreffende studio live optreden en vertellen over hun passie(s).

Sander.

lo

#3
Nope ga ik niet kunnen ontvangen nopompom. sh*t

Enigszins teleurgesteld,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Heb trouwens net via google de website van het gesprek gevonden. Volgens de postcode check zou ik het wel moeten kunnen ontvangen. Aankomende week eens kijken of ik die specifieke frequentie op mijn TV kan zetten.
Je hoort het nog.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cheese

oke ik ga ook eens kijken of we dat hebben......wil ik wel graag zien.....


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

lo

Citaat van: lo op januari 03, 2010, 19:17:24
Heb trouwens net via google de website van het gesprek gevonden. Volgens de postcode check zou ik het wel moeten kunnen ontvangen. Aankomende week eens kijken of ik die specifieke frequentie op mijn TV kan zetten.
Je hoort het nog.

groet,

lo

Ik heb hem gevonden en zit erop nu :-D
Via TXT gezien dat hij komende zaterdag geprogrammeerd staat. Eens kijken en luisteren.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op januari 04, 2010, 23:07:14
Ik heb hem gevonden en zit erop nu :-D
Via TXT gezien dat hij komende zaterdag geprogrammeerd staat. Eens kijken en luisteren.

groet,

lo
Veel plezier! Het is geen HD-tv maar om gerenomeerde artiesten live en vaak akoestisch (zeer kwetsbaar) zien en horen optreden blijf ik geweldig vinden :yes:.


Sander.


lo

Citaat van: xander32 op januari 06, 2010, 20:05:56
Veel plezier! Het is geen HD-tv maar om gerenomeerde artiesten live en vaak akoestisch (zeer kwetsbaar) zien en horen optreden blijf ik geweldig vinden :yes:.


Sander.



Ik ben benieuwd. TV kwaliteit doet me niet zoveel. Het geluid gaat altijd over het "setje" en is het belangrijkst! Enige wat nog roet in het eten kan gooien is wie de grootste broek aan heeft tav kiezen TV zender. Moet dan maar even mijn natuurlijke autoriteit laten gelden denk ik :-D
Je hoort er nog van.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.