problemen met DTS Master HD

Gestart door 11leo, december 27, 2009, 16:59:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Het zou eventueel de HDMI kabel kunnen zijn maar dan zou het wel bij een lengte van 5mtr of meer moeten zijn
Kan het me eigen moeilijk voorstellen maar een software update is ook nooit verkeerd
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Kabel kan ook stuk zijn. Een breuk oid. Toch maar eens switchen zou ik zeggen. Heb je die optie tenminste ook uitgesloten.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

11leo

Tis een suprakabel van nog geen twee maanden oud. Een breuk lijkt mij onwaarschijnlijk dan toch?
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

Vlearmoes

De supra`s zijn hele stugge kabels (ik heb ze ook) en het kan zo maar zijn, als je ze te ver knikt, dat er een breuk in komt!

Maar ik denk meer aan een handshake zoals jij het probleem beschrijft; mijn SR schakeld ook enkele malen bij binnenkomend signaal maar geeft daarna gewoon beeld en geluid door  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

11leo

dus met de update wordt dat "handshake"verhaal verholpen?
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

Vlearmoes

Citaat van: 11leo op december 29, 2009, 09:03:54
dus met de update wordt dat "handshake"verhaal verholpen?

Dat weet ik helaas niet (misschien anderen die de update al hebben laten doen)     de mijne moet ook nog weg voor een update.
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Vlearmoes

Zo juist contact gehad met Audio service;  :-o

Er komt niet alleen een nieuwe software in maar ook hardware matig wordt er een aanpassing gedaan voor de plopjes tijdens afspelen van een BD !!  :roll:

Dwz dat je de SR wel een weekje kwijt bent; en niet kunt wachten zoals ik eerder vermelde !!  :no:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

dmeerpa

Citaat van: 11leo op december 29, 2009, 08:20:12
Tis een suprakabel van nog geen twee maanden oud. Een breuk lijkt mij onwaarschijnlijk dan toch?

Ik heb meer dan een jaar problemen gehad meet dure HDMI kables.

Dit zowel met een Audioquest AudioQuest HDMI 2 van 2 meter, en nadien met een AudioQuest HDMI 3 van 1 meter. Dit zijn kabels van meer dan 250€. (ik kreeg af en toe sneew te zien). Na en 2 vervanging met opnieuw een AudioQuest HDMI 3 van 1 meter was het opgelost.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

11leo

Ik hoop dat ik er nu uit ben...

Heb een Samsung Plasma PS50B551TS die naar het nu blijkt geen deep colour ondersteunt.

Dus deep colour uitschakelen in de bd 5004 en hopen maar......

Leo
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

sattie

Dat zou idd kunnen, is je plasma HDMI 1.3a ?

11leo

Goedemiddag,
De receiver gaat ook een weekje de deur uit om de laatste firmware te krijgen.

Wat voegt de laatste firmware allemaal toe?

Hoor graag.
Thx.
Leo
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

Stadium III

De laaste firmware maakte de problemen weg met de nieuwe formaten en een subwoofer bug gaat eruit

Kan zijn dat er nog meer is maar dat weet ik niet zeker
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

11leo

SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

11leo

Receiver is inmiddels terug.

Versie 039 zit nu op de SR7002. Op de bon stond o.a. verbetering software en HDMI Wire.

Weet iemand wat de verbeteringen in versie 39 zijn en wat hdmi wire is?

Hoor graag.

Gr.
Leo
SR7002/UD8004/Quadral/Supra/Inakustik/Profigold/W&M/Samsung

Stadium III

HDMI wire is intern wat veranderd en de veranderingen software matig zijn weet ik niet
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4