luistersessie audio tv centrum eindhoven

Gestart door lo, oktober 22, 2009, 16:23:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: HiFi gek op november 03, 2009, 13:31:44


LO

Denk niet dat je daar een realistisch vergelijk kunt gaan maken met je eigen set .

Het geen Paul Hattink daar gaat demonstreren betreft de op één na hoogste top uit het Accuphase assortiment wat de voor versterker en mono blokken betreft .
Het kan nog aanzienlijk duurder wat versterkers betreft .

De SACD combinatie van apart loopwerk en losse DAC kost maar liefst 26.000 euro , dit is wel de top .
De voorversterker C-2410 kost 9.000 euro .
De monoblokken M6000 kosten 12.000 per monoblok , dus 24.000 per set .

Dus even opgeteld voor de sacd speler combi + monoblokken en voor versterker kom je uit op de lieve som van 59.000 euro .
Daar moeten nog de boxen en de komplete kabel kluwe bij opgeteld worden , wat dacht je van de grote hoeveelheid interlinks en netsnoeren die je nodig hebt om alles te verbinden met elkaar .

Ik denk dat je dan al gauw naar een set luisterd van 120.000 euro .


Hier een pracht foto van de komplete set zoals deze werd getest in Music Emotion van Oktober 2008 ( Nederlands hifi blad ) .



Edwin

Dat is ook precies de reden dat ik niet in het weekend ga, dan kan ik ook de normale accuphase versterkers beluisteren! :yes:
Foto kan ik niet zien :no:

Je hebt pm.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Helaas kan ik de foto niet kopieren van het internet van de Accuphase set .

Sorry .



Groeten EDWIN  B

lo

NAD M2 de komende weken leverbaar

http://www.hifi.nl/nieuws/41352/NAD_M2_de_komende_weken_leverbaar.html

Iemand nog interresse om de komende tijd te gaan luisteren? Verschil digitaal tov solid state :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.