De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Zep

Citaat van: lo op oktober 24, 2019, 20:33:11
Yep, gewoon eruit geblazen.  :schater: :schater:

Ik dacht het al!!  :yes: :schater:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Weer een aantal leuke mensen over de vloer gehad. Was gezellig mannen, top!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Hi Leo, het was zeker gezellig en jij als gastheer was het weer alsof wij een VIP service kregen.

Ik zal morgen uitgebreid verslag geven.

bert50

Leo weer bedankt voor de gezellige dag en de goede verzorging van de inwendige mens.
Absoluut een aanwinst de M&G moeten we in ere houden.
Verslagje komt nog.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jrm

Zomaar een dinsdag naar het Brabantse land op bezoek bij onze moderator Lo (Leo). De weergoden zijn ons gunstig gestemd en het is perfect 'luisterweer'. Zoevend over de diverse snelwegen die ons land heeft, rij ik toch nog zo'n kleine 2 uur voordat ik bij Leo voor de deur sta.

Mede forumlid Bert was al eerder gearriveerd en voordat ik ook maar mijn jas had uitgetrokken, stond er al een heerlijk kopje koffie gereed met een appelgebakje.

De set van Leo ken ik al vele jaren en toch valt iedere keer op de rust en kracht van Leo zijn set. Het meest opvallende is dat de kwaliteit van opnamen heel erg goed te horen is en de set laat nergens iets extra's horen of verbloemt het e.e.a... Als de Bass bagger klinkt, dan laat de Dynaudio's dat ook genadeloos horen, gelukkig zijn er bands die nog de moeite nemen om hun geluid goed te laten opnemen en vastleggen.

Via diverse 'nieuwe' ontdekte muziek door mij via Spotify  – ik kreeg de tablet in mijn handen gedrukt – liet ik Leo en Bert meevoeren naar diverse genres, waarbij vooral Bert shazam raadpleegde om de muziek te bewaren.

In een mum van tijd was het lunchtijd, Leo had zijn best gedaan en we kregen een heerlijk 'deels zelf' gemaakte soep van Leo, deze was heerlijk en smaakte erg goed. De soep stond nauwelijks op tafel of de deurbel ging en daar stond Rob voor de deur. Daarnaast de warmgemaakte Brabantse broodjes.

Na de lunch gingen we weer in de kamer luisteren en herhaalde ik deels de eerder uitgevoerde quiz: Weet je wie dit is? Ook Rob pakte vaak zijn telefoon met Shazam om de muziek te herkennen en vast te leggen voor thuis.

Leo hartelijk bedankt voor de beroemde Brabantse Leo gastvrijheid en met Bert en Rob voor de gezelligheid en gevoerde gesprekken.

In de auto weer terug, besefte ik, dat ik wel erg nadrukkelijk aanwezig was en constant de tablet in mijn handen had (Bert en Rob overigens wilde deze niet over nemen). Na ruim 2 uur later kwam ik weer met een grote glimlach veilig terug aan de kust en heb wederom een heerlijke M&G forum dag gehad.

NB

Leuk verslag. Zo te lezen voor de aanwezigen ook een leuke dag.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

Kortom, het was zowel muzikaal als culinair weer prettig vertoeven in het Brabantse land. ;-) Leuk verslag, Marcel, en nu maar wachten op die van Bert en Rob, maar die zullen ook wel weer eensgestemd zijn, want het is hier gevoeglijk bekend dat Leo een groot gastheer is. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bert50

#2258
Na een lange tijd (te lang eigenlijk)weer een naar Leo in het mooie Brabant afgereisd
Toen ik aankwam stond Leo al vanuit de woonkamer te zwaaien en was er weer een hartelijke begroeting kom binnen en daar stond Leo zijn vrouw Ella .
Na een eerste kennismaking met Ella werd er snel koffie geschonken met een heerlijke appel versnapering.

Even later kwam Marcel binnen en zaten wij in notime te praten over alles en vooral de heerlijke set van Leo zeker de pakkende sound van de Dynaudio's icm de Accuphase E450.

Rond 12.40 kwam Rob46 ook gezellig binnen en konden wij genieten van de heerlijke lunch speciaal Leo's Tomatensoep met de beroemde worstenbroodjes.
Na de lunch hebben vele diversen muziek gedraaid en weer wat nieuwe nummers ontdekt bedankt Marcel.[emoji106]
Wat ook een absolute meerwaarde is het akoestische plafond in de woonkamer niet alleen mooi om te zien maar doet uitstekend zijn werk.
Al met al was dit weer een super gezellige dag met 4 gelijkgestemden van muziek en hifi.
Leo weer bedankt voor jou gastvrijheid en gezelligheid
En Marcel en Rob jullie ook bedankt voor de leuke dag weer.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Hele leuke verslagen van een hele leuke dag! Bedankt mannen!

Tsja Marcel, ik zit altijd met verbazing te kijken naar de muzikale kennis die jij hebt over de diverse muziek genres, Bert ook trouwens, dat moet de reden zijn dat jij al snel de tablet krijgt toegeschoven......  :yes: notworthy

Was inderdaad alweer te lang geleden dat je bij mij was geweest Bert, maar dat krijg je ervan als jij meer wisselt van componenten dan ik hé....  :-D

Mannen ik heb van jullie aanwezigheid, de vele leuke gesprekken en jullie uitgebreid muziek kennis genoten. Top wat mij betreft en hoop jullie op niet al te lange termijn weer te treffen!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Mooie verslagen van een gezellige M&G  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jowa

Mooie verslagen heren.
Is weer gezellig geweest bij Leo.
Blijft een hele mooie set.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro