De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

Mooi verslag   :yes: en bekende woorden over de set en gastvrijheid.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jrm

Citaat van: xander32 op maart 11, 2018, 14:27:31
@jrm wat vind je van het tweede album van freule Cairo?
Dankzij jou ben ik in het bezit van haar eerste (EP), deze speel ik nog met regelmaat af. Maar haar tweede album kan ik veel minder waarderen.



Klopt helemaal Robert!

Ik had het met Leo er over dat ik de 2e cd van haar niet aanschaf.
Het probleem is dat de 2e cd geproduceerd is door 'anderen'  en dat hoor je in de vorm van - in mijn ogen - commercieeler... Haar eerste ep is in eigen beheer uitgegeven en klinkt super en vermoedelijk helemaal naar haar eigen muzikale inspiratie en dat hoor je goed terug!

jrm

Citaat van: lo op maart 11, 2018, 16:42:15
Dank voor je leuke verslag Marcel, we hebben inderdaad een TOP dag gehad! En indrukwekked was jouw tas met meegebrachte CD's waar de Bleusound Vaul2 zijn handen vol aan had om te rippen, mijn collectie heeft weer een mooie aanvulling gekregen. Met veel plezier heb ik geluisterd naar jouw zeer brede kennis van muziek, artiesten en uitgebrachte albums.  notworthy

Volgende keer zal ik meer latin meenemen  :yes:

Paul

Je hebt het er maar druk mee Leo maar wel leuk.    :lol:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

lo

Inderdaad Paul, even een drukke periode gehad maar wel heel erg leuk!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Nu kan je het weer kalm aan doen ...





  :-)

Citaat van: lo op maart 11, 2018, 20:28:37
Inderdaad Paul, even een drukke periode gehad maar wel heel erg leuk!!

lo

Ik kan weer luisteren...., yeahhhhh! HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


lo

Vault2 gaat naar de dokter in Elst. Update is kennelijk blijven hangen en bedieningsfuncties functioneren niet meer. Ben benieuwd wat het probleem is.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


lo

Heb ik thuis gedaan idd. Hetzelfde herhaald in de winkel waar ik hem gekocht heb. Geen leven in te krijgen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Paul

Kan je daana weer een nieuwe start maken, zou er niet het geduld voor hebben.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WilliamB

Citaat van: lo op februari 11, 2019, 14:58:54
Vault2 gaat naar de dokter in Elst. Update is kennelijk blijven hangen en bedieningsfuncties functioneren niet meer. Ben benieuwd wat het probleem is.
Niet zo mooi, maar weet zeker dat het weer goed komt  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Als het goed is blijft de content op de harde schijf staan. In dat geval heb ik er niet zoveel werk mee, buiten brengen en halen natuurlijk. Indien de schijf gewist moet worden zal ik al mijn cd's opnieuw moeten rippen Erger is dat dan de content verloren gaat die ik heb mogen rippen van de cd's die werden meegebracht tijdens de m&g.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Mocht het nodig zijn dan kan ik Flac bestanden opsturen van mijn vele M&Gs
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3