Set van Totofan

Gestart door Totofan, augustus 29, 2009, 16:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Totofan

Het moet er maar eens een een keer van komen, een beschrijving van mijn set, en geschiedenis.

Mijn echte naam is Marcel, ben getrouwd en heb twee kinderen een meisje(jonge dame 19) en een zoon (17).
Ik ben van beroep metselaar, en mijn grootste hobby is muziek luisteren en cd's verzamelen.

Ik denk ongeveer begin jaren zeventig dat ik van mijn ouders een transistorradio heb gekregen voor mijn verjaardag, eindelijk naar de radio luisteren, een jaar later kreeg ik casseterecorder, daar heb veel muziek mee opgenomen, zeg de verzamelwoede van muziek was er toen al . Weer wat later kreeg ik een stereo pickup met twee speakers er bij, waren mijn ouders eindelijk van me verlost in de woonkamer.
Ik kocht toen ook mijn eerste lp Van Halen, en daar was die ouwe niet blij mee :evil: grijs gedraaid die plaat.
Na wat vakantie werk, heb ik mijn eerste stereoset gekocht van Akai met tweedehands speakers van een vriendje.