Marantz SR5003 probleem

Gestart door -R-R-, augustus 15, 2009, 23:37:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-R-R-

Hallo,

Ik heb sinds een week een Marantz SR5003 receiver. Bij de aanschaf kwam er een rode 'Multi A' in het beeld. Als dit op het display staat doet de coax audio 4 het niet, alleen de radio. Bij alles wat er op de afstandbediening doet wordt de 'learn'-knop rood en kan je met de afstandbediening ook niet op off-drukken. Ook gaat de receiver niet helemaal uit en verbruikt de receiver in stand-by stand 40watt en is erg heet, terwijl er niks wordt gedaan. Op onverklaarbare wijze ging dit weg en deed alles het normaal. Sinds een uur geleden heb ik het weer... Geen idee wat het is en wat er aan gedaan kan worden. De handleiding is gigantisch onduidelijk en heb je dus ook niks aan. Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Stadium III

MULTI-A wil eignlijk zegge dat je de multiroom functie aan hebt

Deze kun je uitzetten,mocht dit niet helpen dan kun je altijd nog even de harde reset uitvoeren

Mocht het niet baten snel terug gaan en een nieuwe vragen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

-R-R-

Bedankt voor de reacties. Het probleem is opgelost:

---------------------------------------
Om deze functie te annuleren, drukt u op de ZONE A- of B-toets op de afstandbediening (nadat u op de AMP-toets op de afstandbediening hebt gedrukt).
De ''Multi''-indicator op het voorpaneel gaat uit.
---------------------------------------

---------------------------------------
Om deze functie te annuleren, drukt u op de Z.SPKR-toets op de afstandbediening (nadat u op de AMP-toets op de afstandbediening hebt gedrukt).
De ''Multi''-indicator op het voorpaneel gaat uit.
---------------------------------------

Toch nog wat gevonden in de handleiding. En waarom er in eens geen geluid kwam uit de coax? Ik was vergeten dat ik een 3,5mm plug ingeschakeld had op mijn PC, dus dat is ook weer opgelost.

Wat betreft de afstandbediening, dat geeft geen 'learn' meer aan. Waarschijnlijk had dit ook met die Multi-mode te maken.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4