spikes en absorbers

Gestart door PM95, februari 22, 2007, 11:48:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Wellicht een handige tip voor diegene die toch al van plan was om spikes aan te schaffen.



Deze spikes van Monitor audio kosten normaal ?24,80 (zwart) /?27,80 (goudkleur) wat op zich een redelijke prijs is,bij Correct (R dam) kosten deze ongeacht de kleur nu ?14,95 per 4 stuks  pompom.

Het zijn fraai afgewerkte spikes die eenvoudig te monteren zijn (plak en play :-D)

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

mooi actie  pompom

Maar ik heb alles al spike's staan jmmr


Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

B139lovesMarantz

Goeie tip, heeft het setje dan ook de schaaltjes ????

Bart

Maurice

Citaat van: B139lovesMarantz op maart 15, 2007, 23:29:24
Goeie tip, heeft het setje dan ook de schaaltjes ????

Bart
Je kunt schaaltjes van ??n cent gebruiken, maar ook van ??n euro, hangt ervan af wat je wilt. Geen idee of hier schaaltjes bij zitten trouwens.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Nee die schaaltje zitten er niet bij.

Centen,stuivers ,en andere munten voldoen prima!  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

silencer

Onder mijn crestas ook spikes gezet ( meegeleverd ), uiteindelijk moeten ze op rubberen dopjes staan en dan maar hopen dat ze er niet door drukken.

thom

Citaat van: silencer op maart 18, 2007, 16:47:29
Onder mijn crestas ook spikes gezet ( meegeleverd ), uiteindelijk moeten ze op rubberen dopjes staan en dan maar hopen dat ze er niet door drukken.
en dreund het al minder door???

silencer

Jah is wereld van verschil, ik heb ze er weer onder uitgehaald aangezien ze nog niet een vaste plek hebben. Mn vriendin is nogal een fan van schuiven met meubilair grrrr. Over paar weken op vaste plek neerzetten en dan mn vriendin maar aan een tuigje op de bank zetten hehe

thom

Citaat van: silencer op maart 18, 2007, 18:09:25
Jah is wereld van verschil, ik heb ze er weer onder uitgehaald aangezien ze nog niet een vaste plek hebben. Mn vriendin is nogal een fan van schuiven met meubilair grrrr. Over paar weken op vaste plek neerzetten en dan mn vriendin maar aan een tuigje op de bank zetten hehe
je zouw er tijdelijk filtjes onder kunnen zette, dan heb je geen krassen met schuiven en het trilt ook niet meer(in iedergeval minder)!!!

mars

hai ( weer terug)

hey als je nou je speakers met spikes op een marmeren plaat zet, en onder die marmeren plaat viltjes plakt , dan kan je vriendin lekker schuiven met die handel van je

mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Citaat van: mars op mei 24, 2007, 09:56:14
dan kan je vriendin lekker schuiven met die handel van je
violent1

Wat klopt er niet in deze zin?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

hahaha ik weet het niet redface zeg jij het maar

grtz byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Ik weet het maar zeg het niet...... :-D byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: mars op mei 24, 2007, 10:50:38
hahaha ik weet het niet redface zeg jij het maar

grtz byebye
EEN VROUW MAG NOOIT AAN JOUW ZORGVULDIG GEPLAATSTE SPEAKERS KOMEN EN DEZE AL HELEMAAL NIET VERPLAATSEN!  violent1

Ben je eerst uren bezig geweest om de juiste afstand te bepalen, de toe-in aan te passen zodat dit akoestisch ideaal is, komt je vrouw dit omzeep helpen om ff te stofzuigen....
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

erwin

Dat is duidelijk

Maar hoe heb jij je vrouw zover gekregen dat ze niet meer aan de speakers komt?
Is een kortere ketting misschien de oplossing?
Die van mij zit namelijk ook altijd te schuiven,grrrrrr........

Erwin
Citaat van: Maurice op mei 24, 2007, 12:50:59
Citaat van: mars op mei 24, 2007, 10:50:38
hahaha ik weet het niet redface zeg jij het maar

grtz byebye
EEN VROUW MAG NOOIT AAN JOUW ZORGVULDIG GEPLAATSTE SPEAKERS KOMEN EN DEZE AL HELEMAAL NIET VERPLAATSEN!  violent1

Ben je eerst uren bezig geweest om de juiste afstand te bepalen, de toe-in aan te passen zodat dit akoestisch ideaal is, komt je vrouw dit omzeep helpen om ff te stofzuigen....
marantz sr 5600
marantz dv6600
marantz 250 MKI
advance acoustic mcd 203
iq7,iq3,iq6c,psw2500
interlinks van de gamma