Interlink lagere prijsklasses, zoveel keuzes..

Gestart door alibabba, juli 09, 2009, 14:40:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Kijk maar eens op hifi.nl onder recenties daar onder kabels en daar staat een leuk verhaal over kabels. Ze vergelijken diverse kabels blind. Bizonder is dat ook hier de durdere Siltech er niet goed afkomt. Van de Hul is stukken beter, maar er zijn ook andere merken erg goed. Veel leesplezier.

mahansz

de goedkopere vd hul kabels zijn prima in mijn ogen. Ik heb zelf vrij veel exoten gehad van het merk (tot aan 'the ultimate') en ben tot de conclusie gekomen dat eigenlijk de goedkopere in verhouding verreweg het beste zijn....
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

SB_Marantz

Van de week nog een ''Hama'' bekeken.
Het snoertje kost iets van 7,50
Prima draadje met dito plugjes eraan.
Wat kun je je nog meer wensen?  byebye
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HiFi gek

Citaat van: mahansz op augustus 06, 2009, 23:06:12
de goedkopere vd hul kabels zijn prima in mijn ogen. Ik heb zelf vrij veel exoten gehad van het merk (tot aan 'the ultimate') en ben tot de conclusie gekomen dat eigenlijk de goedkopere in verhouding verreweg het beste zijn....


Je deelt exact mijn ervaring .
Heb zelf al diverse Van den Hul interlinks beluisterd zowel op mijn set als op die van een vriend .
Wat mij dus ook sterk opvalt is dat de goedkope kabels vrijwel niet onderdoen voor de veel duurdere , soms had zelfs de veel goedkopere kabel mijn voorkeur dan een veel duurdere V/D Hul - MC Gold .

De rest van de type's weet ik helaas niet meer .


Groeten  EDWIN  B

Vlearmoes

#19
Voor mij is Supra het merk met relatief goedkope kabels en uitstekende prestaties volgens vele testen  :roll:

oa bij Obbink W`wijk verkrijgbaar  :wink:



http://www.4tron.nl/pdf/SUPRA_2009_DUT3lr.pdf
http://www.4tron.nl/pdf/Supra%20prijslijst.pdf
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

alibabba

Allemaal bedankt voor het reageren, wordt gewaardeerd.

Ik heb er nu even een tijdelijke Alpha Snake tussen hangen, als ik hem op mijn pm7003 aansluit dan zit er echt maar 1 milimeter tussen de 2 connectoren aan mijn versterker. Hoort dit zo, of is dat een beetje tricky?

Vlearmoes

Moet kunnen    de buiten kant is aarde    geen signaal erop  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: Vlearmoes op augustus 07, 2009, 13:20:23
Voor mij is Supra het merk met relatief goedkope kabels en uitstekende prestaties volgens vele testen  :roll:

oa bij Obbink W`wijk verkrijgbaar  :wink:



http://www.4tron.nl/pdf/SUPRA_2009_DUT3lr.pdf
http://www.4tron.nl/pdf/Supra%20prijslijst.pdf
Obbink W`wijk: ik ben daar helemaal klaar mee. Vestiging(lees: medewerkers) in Lichtenvoorde is echter top. Daar hebben ze hetzelfde assortiment als in W`wijk.


Sander.

Vlearmoes

Klopt Sander   
in L`voorde hebben ze ook meer de mooiere spullen op voorraad  :yes:

de winkel in E`bergen is ook erg klantvriendelijk  :roll:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

alibabba

Heb er zelf eentje geknutseld, was erg leuk om te doen 8-)

Alpha snake kan de deur uit, dit is veel leuker

gerard

Citaat van: alibabba op augustus 14, 2009, 20:29:15
Heb er zelf eentje geknutseld, was erg leuk om te doen 8-)

Alpha snake kan de deur uit, dit is veel leuker

:yes:  met kabeltjes knutselen is leuk onderdeeltje van de hobby  :-)
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Harmonie

Citaat van: SB_Marantz op augustus 07, 2009, 08:12:55
Van de week nog een ''Hama'' bekeken.
Het snoertje kost iets van 7,50
Prima draadje met dito plugjes eraan.
Wat kun je je nog meer wensen?  byebye


Een 'interconnect' van de Praxis: kosten €10,45 van het merk Elro met een lengte van 1,5 meter.

Heb ik thans aangesloten op de duurdere CD spelers van Sony en Marantz; klinkt uitstekend hello