De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: sjoek op september 19, 2017, 07:07:40
Dat is heel goed mogelijk dan inderdaad. Even kijken wat de indeling van de usb is en dan dezelfde voor de harddisk gebruiken. Vergeet niet dat de schijf helemaal leeg gaat he :wink:

Ja, daar ben ik mij van bewust.
Of ik haal een nieuwe schijf ( heb ik meteen een back up)  :-D

Brutus

Ik heb alleen (tijdens de meeting) een keer van een USB stick gespeeld, voor de rest altijd via de NAS. Kom wel dit tegen in de handleiding:

USB (TYPE A) : Connect a USB mass storage device to the USB input. Typical USB mass storage devices compatible
with the NODE 2 include portable flash memory devices and external hard drives (FAT32 formatted).
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jrm


bert50

Marcel ik zou zeggen een 2e schijf en over pompen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jrm

Dit werkte dus allemaal niet en de node ging in de verkoop!

Maar bij Leo zag ik de Vault aan het werk en via MP kwam ik een Vault 2 tegen in Woerden bij een paar hifi freaks!

Een bedrijventerrein en zie daar een paar liefhebbers met een fraaie luisterruimte en idem versterkers en luidsprekers.

Dus een trotse bezitter van een Vault 2, van het weekend installeren en de cd collectie gaan voeren  :-o

Cornelis1921

#231
Gefeliciteerd Marcel. Ik hoop dat je meer succes hebt met en meer genoegen beleeft aan de Vault 2. pompom :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

#232
Mooie aankoop Marcel. Ik verwacht dat je er veel plezier van gaat hebben; zo'n Vault maakt het streamen van de eigen cd collectie (lees; het rippen van) kinderlijk eenvoudig  :yes:. De bediening, de app ken je al.

Tip: vergeet na het rippen van de cd collectie niet een back-up te maken op een externe hdd.


Gisteren avond heb ik weer volop genoten van het gebruiksgemak van jouw ex; geen gedoe, ze staat ieder moment van de dag standby om te voldoen aan mijn gerief  :-P.


Cornelis1921

#233
mispost
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Citaat van: xander32 op maart 21, 2018, 06:23:59
Mooie aankoop Marcel. Ik verwacht dat je er veel plezier van gaat hebben; zo'n Vault maakt het streamen van de eigen cd collectie (lees; het rippen van) kinderlijk eenvoudig  :yes:. De bediening, de app ken je al.

Tip: vergeet na het rippen van de cd collectie niet een back-up te maken op een externe hdd.


Gisteren avond heb ik weer volop genoten van het gebruiksgemak van jouw ex; geen gedoe, ze staat ieder moment van de dag standby om te voldoen aan mijn gerief  :-P.

Klopt, ik zag de eenvoud bij Leo, dat sprak mij aan. Ik twijfel alleen hoe ik mijn cd collectie over ga zetten.

Ik heb alles op wma staan of is flac beter qua geluid?

Fijn om te lezen dat je veel plezier van 'haar' hebt!

Rob46

De Vault blinkt inderdaad uit in gebruiksgemak, het rippen van cd's is kinderlijk eenvoudig en de app, tja, top! Heel veel plezier met de Bluesound Vault Marcel!! :yes:

bert50

Gefeliciteerd Marcel,
De Vault is zeker een mooie speler en ik zou flac adviseren scheelt weer ruimte en het verschil hoor je tocht niet mocht dat dat er al zijn.
Gr Bert


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Gefeliciteerd met deze mooie aankoop Marcel, ik hoop inderdaad dat je er net zoveel plezier van gaat krijgen als ik!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sjoek

Veel plezier van deze mooie aanwinst :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm

Dank je mannen!

Van het weekend installeren en luisteren.