De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Een traditionele harde schijf (hdd) hoor je volgens mij altijd wel iets, zeker bij het opstarten, maar ook onder belasting. Met een ssd zal dat niet zo zijn/veel minder zijn.

In de Vault zal dan waarschijnlijk een hdd variant zitten (?)

jrm

Zou zo maar kunnen!

Echter nadat de iMac contact kreeg met de Vault, werd de Vault wel stiller.

xander32

Er zijn dus ontwikkelingen. Hopelijk komt het ook goed met jouw devices i.c.m. de Vault.

Citaat van: jrm op december 10, 2019, 19:14:12
Zou zo maar kunnen!

Echter nadat de iMac contact kreeg met de Vault, werd de Vault wel stiller.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

zojuist een bestelling gedaan.....

xander32

De III 😏
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen  :yes:

Citaat van: jrm op december 31, 2019, 14:52:19
zojuist een bestelling gedaan.....

jrm


jrm

De twee doosjes met voetjes zijn binnen.....

lo

Citaat van: jrm op januari 10, 2020, 16:30:19
De twee doosjes met voetjes zijn binnen.....

Ben beniewd naar jouw bevindingen!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Spannend wat deze gaan doen  :yes:




Citaat van: jrm op januari 10, 2020, 16:30:19
De twee doosjes met voetjes zijn binnen.....

bert50

Hele mooie dingen weet ik.[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

De effecten van de Gaia's komen in grote lijnen overeen bij verschillende speakers, als ik het draadje op het buurforum mag geloven. Daar zijn er onderwijl redelijk wat eigenaars.

Bij mij is de detaillering, de scherpte van het geluidsbeeld (positionering van instrumenten en vocalen) en de rust in het geluidsbeeld ("zwarte achtergrond") toegenomen. Echter gaat dat ten koste van een deeltje levendigheid is mijn ervaring nu.

Citaat van: bert50 op januari 10, 2020, 18:14:08
Hele mooie dingen weet ik.[emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Voorn

Citaat van: jrm op januari 10, 2020, 16:30:19
De twee doosjes met voetjes zijn binnen.....
Ik ben ook wel benieuwd naar de bevindingen hiervan... Zelf ben ik met een houten vloer echt op zoek geweest naar wat werkt, voor nu is dat gewoon hardsteen onder mijn spikes wat heel goed werkt.
Ontkoppelen is heel goed voor plaatsing is mijn ervaring.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

PM8005, Sr6015, UD7007, Bluesound Vault2,  Nvidia Shield Pro
Front Kef XQ5, Surround KefXQ3, Center XQ2C, Heights Q compact, Subwoofer Rel HT1510

jrm

Citaat van: Voorn op januari 10, 2020, 22:42:22
Ik ben ook wel benieuwd naar de bevindingen hiervan... Zelf ben ik met een houten vloer echt op zoek geweest naar wat werkt, voor nu is dat gewoon hardsteen onder mijn spikes wat heel goed werkt.
Ontkoppelen is heel goed voor plaatsing is mijn ervaring.

Verstuurd vanaf mijn SM-T550 met Tapatalk

Op dit moment ook tegel met vilt, dan ronde metalen pootjes met een klein gaatje waar de spikes inpassen.
Klinkt goed, maar vind de Gaia voetjes erg mooi en verwacht in ieder geval meer stabiliteit van de speaker, staat nu toch wankel als je er tegen aankomt. Van het weekend er onder plaatsen (hoop ik)

NB

Citaat van: jrm op januari 11, 2020, 00:48:55
Op dit moment ook tegel met vilt, dan ronde metalen pootjes met een klein gaatje waar de spikes inpassen.
Klinkt goed, maar vind de Gaia voetjes erg mooi en verwacht in ieder geval meer stabiliteit van de speaker, staat nu toch wankel als je er tegen aankomt. Van het weekend er onder plaatsen (hoop ik)

Als de wiebeligheid weg is, zal dat ook vast een prettig gevoel geven.
Ik heb het geld niet voor zulke voetjes.
Maar heb onder de schoteltjes van mijn spikes 2 laagjes kurk geplakt.

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.