De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

 :gaap: rust ja  :yes:  :gaap:

Citaat van: jrm op februari 11, 2019, 09:15:09
Of juist niet voor diegene met de hevigste virus verschijnselen, tenminste een voorbeeld voor rust  :schater:

jrm

 :gaap:  nonono

HB HB HB HB HB

Uren luisterplezier  :-D

Rob46

Nog vaak van de set (muziek) aan het genieten Marcel?

jrm

Helaas wat minder, maar nu alles van het strand af is en de dagen korter, donkerder en kouder komt de tijd van luisteren weer  :-D

De set blijft voor mij genieten en de bluesound via de dac van de cd speler klinkt mooi in mijn oren  hello hello

Rob46

Ahhhh toppie man! Mijn luisterervaring bij jou was destijds ook erg fijn. Het geheel klonk toen voor mij ontspannen en erg muzikaal.  :-D :yes:

Whisper.nl

Citaat van: Rob46 op november 07, 2019, 11:02:05
Ahhhh toppie man! Mijn luisterervaring bij jou was destijds ook erg fijn. Het geheel klonk toen voor mij ontspannen en erg muzikaal.  :-D :yes:

Yep het is goed toeven bij JRM .

Groet Hans
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Hi Hans,

Dat is fijn om weer wat van je te horen/lezen!

xander32

Welcome back Hans.

Citaat van: jrm op november 19, 2019, 23:33:56
Hi Hans,

Dat is fijn om weer wat van je te horen/lezen!

:gp:

xander32

Heb je de nieuwe Kiwanuka al kunnen luisteren?

Citaat van: jrm op november 06, 2019, 19:19:57
Helaas wat minder, maar nu alles van het strand af is en de dagen korter, donkerder en kouder komt de tijd van luisteren weer  :-D

De set blijft voor mij genieten en de bluesound via de dac van de cd speler klinkt mooi in mijn oren  hello hello

jrm

Citaat van: xander32 op november 20, 2019, 06:38:21
Heb je de nieuwe Kiwanuka al kunnen luisteren?

Nee, door leuke omstandigheden:

Onze dochter is vanaf gisteren MSc Bestuurskunde!

afgelopen weken was het spannend rondom haar thesis en de verdediging. Nu voorbereiding voor een weekje Portugal om haar verjaardag en het behalen van haar Master te vieren.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Duidelijk een trotse vader 🙂, gefeliciteerd Marcel, geniet van het weekje Portugal.

Citaat van: jrm op november 20, 2019, 23:41:25
Nee, door leuke omstandigheden:

Onze dochter is vanaf gisteren MSc Bestuurskunde!

afgelopen weken was het spannend rondom haar thesis en de verdediging. Nu voorbereiding voor een weekje Portugal om haar verjaardag en het behalen van haar Master te vieren.

bert50

Gefeliciteerd Marcel .
En een fijne vakantie.[emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

NB

Citaat van: jrm op november 20, 2019, 23:41:25
Nee, door leuke omstandigheden:

Onze dochter is vanaf gisteren MSc Bestuurskunde!

afgelopen weken was het spannend rondom haar thesis en de verdediging. Nu voorbereiding voor een weekje Portugal om haar verjaardag en het behalen van haar Master te vieren.

Gefeliciteerd & fijne vakantie.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

jowa