De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Hoi jrm,

Gefeliciteerd met deze mooie up-grade. En inderdaad er zit meer in kabel dan je in eerste instantie zou denken hè.
Geniet ervan en ik ben alweer in afwachting van je volgende verbetering.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op mei 19, 2010, 18:24:03
Hoi jrm,

Gefeliciteerd met deze mooie up-grade. En inderdaad er zit meer in kabel dan je in eerste instantie zou denken hè.
Geniet ervan en ik ben alweer in afwachting van je volgende verbetering.

groet,

lo
stupid

En nu maar wachten totdat er weer een kabeldiscussie ontstaat :-D.

Mooie tweak hoor, veel plezier ermee.


Een believer :-P.

jrm

Tsja, daar zit ik ook niet op te wachten (reactie op de kleine lettertjes...)
Maar goed het klinkt nu echt lekker...

MadVillain

Leuk om te lezen dat je toch verschillen heb kunnen waarnemen en het als positief ervaart! :D


jrm

Weer even een kleine update:

Een stroomkabel van siltech SPO-12 op de CD-speler en een SPO-18 op de versterker.....

Even de tijd gunnen om te wennen aan mijn omgeving en dan zal ik mijn luisterervaring delen  :-D

lo

Ben heel benieuwd :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm


xander32

Citaat van: jrm op juni 26, 2010, 11:44:04
Weer even een kleine update:

Een stroomkabel van siltech SPO-12 op de CD-speler en een SPO-18 op de versterker.....

Even de tijd gunnen om te wennen aan mijn omgeving en dan zal ik mijn luisterervaring delen  :-D
M.i. zou je een veschil, al dan niet een verbetering, per direct moeten kunnen waarnemen. Zo niet: moet je je afvragen of het een zinvolle tweak betreft. Neemt niet weg dat ik zeer nieuwsgierig naar het resultaat ben :yes:.


Sander.

jrm

Zo nu vanavond eindelijk de tijd genomen om er even goed voor te gaan zitten.

Af en toe de (standaard)kabels terug geplaatst,

en hoor ik verschil?

Hmmm, ja, toch wel (had ik dus niet verwacht!)

Ik merk het voornamelijk aan de verschillende instrumenten, deze klinken nu duidelijk gescheiden of apart van elkaar te klinken, daarnaast is het zogenaamde stereobeeld wat verbreed en vooral verhoogd, ik weet dat ik dit verder kan verbeteren door de luidsprekers verder van de wand te plaatsen, maar ik ben voor nu even een tevreden mensch... :yes:


Maar natuurlijk ziet het er een stuk fraaier uit met die blauwe kabels... 8-)

lo

Kijk dat klinkt weer goed, als de spreekwoordelijke muziek om het zo maar eens te zeggen. :-P
Geniet ervan pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Ongeloooffeeeellllijk, wat kan jij snel reageren!  (had ik eigenlijk wel verwacht  :yes:)

lo

Tsja, ik zag net ook nog maar net maar dan wel effe gelijk lezen en terug schrijven hè. Met 10 vingers tegelijk gaat het redelijk vlotjes zeg maar. :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Tadadada,

Een nieuw jaar en een kleine upgrade....

Een ST-15 in champagne kleur erbij!!!

Staat er mooi bij en klinkt ook zo, ik heb direct een Magnum dynalab antenne aangeschaft.

(Foto's volgen...)

jrm



(Even vlug met mijn telefoontje geschoten..)

jrm

Hierbij even een plaatje van de antenne (De st-2....):