De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Niks veranderd, vooralsnog ook geen directe drive er iets mee te doen.  Daarbij heeft mn auto een aanvraag ingediend voor een nieuwe airco en radiator. Dit wordt nog in overweging genomen.  [emoji4]

xander32

Vervelende kosten, maar de mobiliteit is een groot goed.

Citaat van: marvin op maart 15, 2018, 06:55:30
Niks veranderd, vooralsnog ook geen directe drive er iets mee te doen.  Daarbij heeft mn auto een aanvraag ingediend voor een nieuwe airco en radiator. Dit wordt nog in overweging genomen.  [emoji4]

Marvin

Ja die is belangrijker dan wat geroezemoes achter me. [emoji23]

Maar ik heb er ook echt geen haast mee, het klinkt erg lekker momenteel en daar geniet ik erg van.
Veel Spotify de laatste maanden.

Ook heb ik bij de surrounds aan de draaduiteinden een XLR bevestigt. Die prik ik zo achter in de Puma's en dan is het stereo over 4 luidsprekers.
Vind ik gewoon lekker wanneer ik viste heb, beetje aan de bar hangen. Pijltje gooien, muziekje op de achtergrond uit alle hoeken. 

Marvin



Ik prik die andere kabel er gewoon naast, tadaa...! Knallen maar. [emoji4]


xander32

Meer heeft een mens man niet nodig 🍺


Citaat van: marvin op maart 15, 2018, 20:59:08
...
Vind ik gewoon lekker wanneer ik viste heb, beetje aan de bar hangen. Pijltje gooien, muziekje op de achtergrond uit alle hoeken.

Marvin

Nou ja....
Het kan altijd een tonnetje beter natuurlijk. 

xander32

... dan had je ni aan de vrouw moeten beginnen  8-).

Citaat van: marvin op maart 15, 2018, 21:42:48
Nou ja....
Het kan altijd een tonnetje beter natuurlijk.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Die heeft het gat in mn hand nog een beetje weten te dichten, stroomt nu weer goed door.
HG doet wat het belooft zegmaar.

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 16, 2018, 11:10:33
Die heeft het gat in mn hand nog een beetje weten te dichten, stroomt nu weer goed door.
HG doet wat het belooft zegmaar.

Kan zo op een tegel ++++
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin



Als je een kraan zoekt, denk dat ze allemaal in IJmuiden staan.

xander32

Zweervol in het altijd gezwellige Ijmuiden.

Marvin


Marvin