De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

#390
Geloof dat dat wel de rode draad is waar mijn gehele setje mee aan elkaar geknoopt is...  :-)

(Grammatica foutje).

Marvin

Voor degene die misschien denken dat ik het soms wat overdrijf met de geluidsdrukken, even een potje Call of Duty. Let vooral op de max spl, gecallibreerde Iphone....
Receivertje op -20db. Gaat tot +20db, geen extra eindversterker(s).   :angel:


still life

Citeergeen extra eindversterker(s).   

enkel een beetje assist dmv de subwoofers..  :-D

SPL  HB
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

De normale luidsprekers hebben een max spl wat richting de 130 gaat, dat redden die knullige Hifi subjes niet...  :-D
Maar dit kan dus nog harder zonder dat het fout gaat, maar dat trekken m'n oortjes niet de volle 10minuten.
Overigens gewoon gemeten op de luisterplek, niet vals spelen dus....  nonono

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Marvin

Ik zou de echte max spl op moeten zoeken, het lastige daarvan is dat alles in het vrije veld gemeten is en het in mijn kleine huisje er nog een schepje bovenop doet...  HLP

Maar eh, de oorlog wacht niet.....
Later...!!  :-D

Marvin

Het was trouwens een handgranaat die in m'n nek ontplofde, gaat niet continue met 118db om je oren.

jowa

 :-o Heb je nu nog oren of loopt er bloed uit?
Wel koel het bij je scherm (groot) passende geluid (groots)   :yes:

Marvin

Nergens last van, zit met oordoppen in....  :schater:

lo

Snelste up-grade is die doppen te verwijderen en het volume wat te temperen. Denk dat er een heel pak gordijnen verdwijnen in 1 keer. :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Gister avond laat, jaja ik schaam me dood, een aantal gaten geboord en de tv eindelijk opgehangen.
Zal straks even een foto maken. Was nog niet makkelijk, gekke platte ding is loodzwaar... !  :-D

Marvin


Cornelis1921

#403
Citaat van: marvin op september 23, 2011, 00:34:43



:yes: :yes: :yes: Das pas genieten ge-blazen...!!!
En...een typisch IJmuidense jaren zeventig interieur. Alleen neem ik aan dat jij nog niet zo oud bent?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Citaat van: marvin op september 22, 2011, 20:40:50
Gister avond laat, jaja ik schaam me dood, een aantal gaten geboord en de tv eindelijk opgehangen.
Zal straks even een foto maken. Was nog niet makkelijk, gekke platte ding is loodzwaar... !  :-D


Volgens mij rust de tv gewoon op de centerspeaker :angel:.


Sander.