De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

xander32

Beterschap Marvin, ff kalm aan nu.

jowa


Marvin

Ja bedankt hoor vriendelijke jongens!
Er valt momenteel wel mee te leven, dus ik probeer het maar als een vakantie te zien.
Gaat me vooralsnog aardig af, maar dit gaat nog wel even duren.
Het gaat over, kost tijd. 
Die ruimte wordt me ook vanuit de werkgever gegeven, ga lekker proberen te genieten zei de dokter.
Dat ga ik dus ook maar doen, het is even niet anders.

Vinyl_Fuchs

Vervelend. Al langer latent last van of acuut? Beterschap Marvin.
Tegelwijsheid: "Je bent pas oud als je nek vaker stijf is dan je lul". Maar daar ben jij nog te kwiek voor.  :lol:
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Ik ben eind juli gevallen op de feestweek hier. 
Recht achterover, grote snee in mn kop.
Dag erna begon het te zeuren in mn arm, tot het twee weken terug opeens niet meer uit te houden was.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: marvin op september 14, 2019, 23:43:22
Ik ben eind juli gevallen op de feestweek hier. 
Recht achterover, grote snee in mn kop.
Dag erna begon het te zeuren in mn arm, tot het twee weken terug opeens niet meer uit te houden was.
Da's nie goed. Wel flink gefeest vantevoren?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Er voor én er na.... [emoji85][emoji23]
Dag er na wel een avondje overgeslagen, heb ook een hersenschudding opgelopen.



Hier is gelukkig niet veel meer van te zien. 

Vinyl_Fuchs

Citaat van: marvin op september 15, 2019, 00:03:14
Er voor én er na.... [emoji85][emoji23]
Dag er na wel een avondje overgeslagen, heb ook een hersenschudding opgelopen.



Hier is gelukkig niet veel meer van te zien.
Je zou zo een broertje van mij kunnen zijn. Maar even alle gekheid op een stokje: serieus beterschap.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Zei nog tegen die EHBOer, plakt wel lekker makkelijk zeker op een kale kop.... [emoji23]

Vinyl_Fuchs

Ik heb wel meer haar, zij het grijs. Dus we kunnen eigenlijk geen broers zijn. Maar soulbrothers is ook ok.  :-D
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Deze broer gaat slapen, net mn legale drugs genomen..... [emoji39]

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

NB

Citaat van: marvin op september 15, 2019, 00:13:22
Zei nog tegen die EHBOer, plakt wel lekker makkelijk zeker op een kale kop.... [emoji23]

Beterschap en probeer van je "vakantie " te genieten.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Zep

Nou, ik dacht juist van Marvin dat hij niet op zijn achterhoofd is gevallen....maar helaas moet ik anders constateren. nopompom

Beterschap met je nek/hoofd.
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Nostra

Veel beterschap ook van mij gewenst!

Ik ben zelf een nek en rug lijder dus kan me goed voorstellen hoe het is.

Anyhow veel luister genot ook ;)

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk