De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin


Marvin


Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Ja vond hem ook wel geslaagd. [emoji4]

Marvin

Ik heb bij de Ikea mn duurste luidspreker voetjes ooit aangeschaft...!!
Werd gek van dat gesleep als ik moest dweilen, staat gelijk op een, visueel, betere hoogte.





Helemaal blij, voor €20,- zwenkwieltjes met rem.
Lekkere rouwe PA-feeling geeft het ook, gewoon weg rollen.
Je ziet ze eigenlijk niet eens zitten, maar het werkt.
Draadjes zie je ook enkel op de foto hoor, of je moet met een MagLite tussen je tanden zo laag hangen zodat je de restjes tussen de houten vloer vandaan kan opsnuiven.

RHK

De term Rock and Roll is hier wel van toepassing  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Vinyl_Fuchs

Wat komt er dan voor in de plaats als je die wegrolt?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Citaat van: Vinyl_Fuchs op februari 22, 2019, 22:35:30
Wat komt er dan voor in de plaats als je die wegrolt?
Stofzuiger en een natte dweil....

RHK

Maar zonder gekheid, mooie oplossing. Bij de Action lagen die wieltjes laatst ook. Zo zie je maar, een beetje vindingrijkheid kan een hoop besparen.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Marvin

Die van de Action hier waren niet zwaar genoeg, ook al eens bij staan kijken. 
Ook bij de Ikea al vaker mee in mn handen gestaan, 48kg per wieltje.
Dacht keer 4 op elke hoek, moet goed gaan.
Geen idee wat het weegt, kan ik opzoeken natuurlijk. 
Maar het is best zwaar die subwoofer met een PA kast erop. 

Ja dat is Ikea hè!!?
Zo liep ik de hele winkel door telkens tegen een stellage met opladers aan. Eerst denk je, handig maar niet nodig. Half rondje verder, moet je ermee.  En bij de uitgang flikker je dat ding toch maar in het karretje.

Ik ben daar gevoelig voor en ik besef van te voren dat ze het weer gaan doen. 
Aardappelschilmesjes, batterijen weer op voorraad. Rotzakken, super scherpe mesjes voor €1. Kan je toch niet laten liggen.
Heb daar zoveel kleerhangers gekocht in de loop der jaren dat ik zelfs al mn sokken een eigen hanger zou kunnen geven. 
3 afwasborstels gekocht, heb een vaatwasser. 

Ja leuke winkel, was het nog tering druk ook natuurlijk, vakantie!! 
Vakantie ja!!
En dan ga je blijkbaar dus 'gezellig' met het hele fcking gezin, zo langzaam mogelijk, voor me voeten lopen te etteren.

Meest irritante is nog dat ik niet terug ben gekomen met wat ik zocht, maar ik nu opeens wél twee bedlampjes heb.
Voor iedere zijde één nog wel.


Paul

Wel makkelijk twee bed lampjes, als je je omdraait en ze branden weet dat je niet bang hoeft te zijn in het donker.  byebye
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

RHK

Citaat van: marvin op februari 22, 2019, 23:08:29
Die van de Action hier waren niet zwaar genoeg, ook al eens bij staan kijken. 
Ook bij de Ikea al vaker mee in mn handen gestaan, 48kg per wieltje.
Dacht keer 4 op elke hoek, moet goed gaan.
Geen idee wat het weegt, kan ik opzoeken natuurlijk. 
Maar het is best zwaar die subwoofer met een PA kast erop. 

Ja dat is Ikea hè!!?
Zo liep ik de hele winkel door telkens tegen een stellage met opladers aan. Eerst denk je, handig maar niet nodig. Half rondje verder, moet je ermee.  En bij de uitgang flikker je dat ding toch maar in het karretje.

Ik ben daar gevoelig voor en ik besef van te voren dat ze het weer gaan doen. 
Aardappelschilmesjes, batterijen weer op voorraad. Rotzakken, super scherpe mesjes voor €1. Kan je toch niet laten liggen.
Heb daar zoveel kleerhangers gekocht in de loop der jaren dat ik zelfs al mn sokken een eigen hanger zou kunnen geven. 
3 afwasborstels gekocht, heb een vaatwasser. 

Ja leuke winkel, was het nog tering druk ook natuurlijk, vakantie!! 
Vakantie ja!!
En dan ga je blijkbaar dus 'gezellig' met het hele fcking gezin, zo langzaam mogelijk, voor me voeten lopen te etteren.

Meest irritante is nog dat ik niet terug ben gekomen met wat ik zocht, maar ik nu opeens wél twee bedlampjes heb.
Voor iedere zijde één nog wel.

Haha mooi verhaal en zo herkenbaar. Ben er laatst ook nog geweest voor een koekenpan. Die kocht ik niet maar wel andere zooi haha
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Vinyl_Fuchs

Ben Ikea wel eeuwig dankbaar voor: Expedit platenkasten.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

... nu kan je ze dus die ene keer in't jaar rollen i.p.v. schuiven  :-D
Betreft dit nou een upgrade of finetune van de set 🤔


Citaat van: marvin op februari 22, 2019, 22:36:37
Stofzuiger en een natte dweil....