De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

#1290
Citaat van: marvin op december 27, 2018, 23:47:05
hahahaha
Ja we komen beide uit IJmuiden, mannen van de kust...!!
Cor doet het nuchter en schrijft graag over zijn gevoel, en al lees ik zelden het hele verhaal, dat vind ik fijn voor hem. Een uitlaatklep.
Ik heb het enkel met geestverruimende middelen, al dan wel of niet legaal, én tussen de regels door heb ik het wel over audio of video.
Geheel naar de regels alhier op dit doodbloedende audio-forum.
Maar de uitlaatklep is van dezelfde vuilniswagen afkomstig. 

Ik verwacht hier overigens ook geen directe aanwijzingen voor mijn gestelde horde, dan open ik wel een topic om dat aan kaak te stellen.
De aan mij geweide regels proza verdienen enige correctie en nuance. Nuchter, langdurig althans, was ik vóór juni 2011 zelden, was een zelfs een gulzige fanatieke innemer van het gerstenat, en zodanig dat ik al vroeg in mijn jonge jaren (20 jaar) mijzelf afvroeg of niet reeds een essentieel deel van mijn IQ verzopen had, want ik begon al vroeg met (zwaar) drinken, namelijk op mijn 16e, dus ik had een lange alcoholische carrière achter de rug, toen ik tegen het einde van het voorjaar van 2011 daarmee plotseling stopte. Kort daarna op zondagmorgen 5 juni omstreeks 06:00 sloegen bij compleet de stoppen, want vanaf dat moment was het definitief Marin (Alsop) time, die reeds van september 2003 af kende.. En in de namiddag van dinsdag 4 september 2012 begon ik (dus geheel nuchter), samen met de overige Marantzforumleden, aan een geheel nieuwe episode op ons illustere forum, namelijk de geboorte van het beruchte topic, : "Cor's waan van de dag... etc.", en dat Het café De Dikke Elco, en dat uiteindelijk in oktober 2017 roemloos zijn Waterloo vond, nadat de forumbeheerder er de stekker uit had getrokken. Waarom? Dat is mij nooit duidelijk geworden, want iedere communicatie hierover ontbreekt tot nu toe. Doch in 2015 begon een parallelle episode op Facebook, waarop Marin haar internet account reeds zo'n duizend maal door mij persoonlijk is gedeeld. Ook heb ik haar reeds vele malen via haar personele chatbox op haar Facebook-profiel als geen ander haar benaderd, zodanig dat er openlijke signalen van nervositeit harerzijds waarneembaar zijn geweest. Dit kat en muis spel duurt nu al ruim 7 en  1/2 jaar en zal hoogstwaarschijnlijk binnen niet al te lange tijd zijn conclusie krijgen, want ook voor haar geldt: Integriteit voor alles. En dat geldt voor iedereen, en daarin mag ik dan zelfs extremistisch radicaal zijn*, doch het zij zo. P.S. *Misschien wel gevaarlijk! ;-) :-D Liefs van Cor. notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

RHK

Citaat van: jowa op december 27, 2018, 23:50:54
:schater: :schater: :schater: Pracht verhaal.

Hier een TV die 3D kan weergeven via de speciale bijgeleverde brillen en een BD speler die 3D BD's kan decoderen. Kabels zijn prima geschikt voor 3D weergave (HDMI 1.4), dus ook op orde.
Op z'n hoogst 10 minuten 3D gekeken en daarna nooit meer gebruikt. Beeld is niet trillingvrij.
3D in de bios is leuk, maar thuis gewoon 2D kijken. Hoef ik tenminste niet twee brillen op...

Hier ook 3D aanwezig op de LG Oled, alhoewel het de laatste versie is die 3D kan weergeven. LG is ermee gestopt. Beeld van 3D via de Panasonic is verbluffend mooi en het lijkt soms je huiskamer in te komen. Kijk het alleen zelden.
Gebruik v.w.b.t kabels alles van RU Connected, HDMI daarvan doet het prima.
Mooi dat zo'n beamer dat ook nog kan weergeven.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Marvin



Lekker Rail Away aan het binge'en.
Tenminste daar begint het op te lijken, wilde een uur geleden eigenlijk naar bed.
Zit er nog... [emoji23]

pameijer

Citaat van: marvin op januari 12, 2019, 01:17:03


Lekker Rail Away aan het binge'en.
Tenminste daar begint het op te lijken, wilde een uur geleden eigenlijk naar bed.
Zit er nog... [emoji23]
Voor de afwisseling:


https://www.youtube.com/watch?v=lSxh-UK7Ays
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin

Wel een leuke afwisseling ten opzichte van die liftmuziek waar ik al anderhalf uur naar luister.

Marvin

Toch maar gaan liggen, maar ja.....
Daar hangt een tv aan de muur.... [emoji2957]




Cornelis1921

Citaat van: marvin op januari 12, 2019, 01:17:03


Lekker Rail Away aan het binge'en.
Tenminste daar begint het op te lijken, wilde een uur geleden eigenlijk naar bed.
Zit er nog... [emoji23]
Mijn maatje John doet op dit moment en gedurende de rest van de EOTV-nacht niet anders, dus eveneens een Rail Away-gekkie, en altijd al geweest. ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Het is dan ook wel echt super ontspannend om naar die treintjes te kijken, het verhaaltje van het station, het stoomtreintje wat door een bergtunnel tuft.
Toet toet.
Ja relaxed hoor.

xander32

Citaat van: marvin op januari 12, 2019, 02:17:16
Het is dan ook wel echt super ontspannend om naar die treintjes te kijken, het verhaaltje van het station, het stoomtreintje wat door een bergtunnel tuft.
Toet toet.
Ja relaxed hoor.


                                   🤔🤪🤭



jrm

#1299
Citaat van: marvin op januari 12, 2019, 02:05:39
Toch maar gaan liggen, maar ja.....
Daar hangt een tv aan de muur.... [emoji2957]



Toevallig  :yes: van de week twee afleveringen gekeken, Brazilië en Canada, mooie beelden, maar dat geluid erbij, pfffttt  :-o

Cornelis1921

Citaat van: jrm op januari 12, 2019, 11:29:18
Toevallig  :yes: van de week twee afleveringen gekeken, Brazilië en Canda, mooie beelden, maar dat geluid erbij, pfffttt  :-o
Tja Marcel, wat je zegt, want dat geluid onder Rail Away is een echt dingetje. :|
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Ik heb na 'kedeng kedeng oehoe' nog even mn eigen muziek erbij gedraaid, maar dat was het ook niet helemaal.
Toen ben ik maar op bed gaan liggen, om vervolgens daar nog een anderhalve aflevering te kijken. [emoji85][emoji23]

pameijer

Gaat 't wel goed met je?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marvin

Ja best hoor...
Maar dit moeten ze niet elk weekend doen.  [emoji23]

Marvin

#1304
Grappig, probeerde net wat via chromecast te streamen.
Na 4x contact te hebben gemaakt en verbonden te zijn, geen beeld en geluid.
(Gebruik het bijna nooit).

Grrrr, hoe kan dat nou....!!?
Wat blijkt, ik kan ook naar de KPN decoder streamen..!!
En laat die nou dezelfde naam hebben als mn chromecast, TV HUISKAMER   
Scheelt dus weer een apparaatje, mét bijkomende aansluiting en stroomvoorziening. 
Less is more topologie, hou ik wel van.