De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Het is een Besta meubel vd Ikea.
Aan de muur zitten een soort van haaklatten waar de kast boven aan hangt. Deze is intern daar tegen vast geschroefd.
Onderin zitten de standaard hoekjes van Ikea als extra bevestiging.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jowa

Van de week de nieuwe HDMI en Ethernet kabels van AudioQuest binnen gekregen en de oude kabels vervangen.
Voordeel van de nieuwe HDMI kabels is dat ze dunner en flexibeler zijn, dus makkelijker weg te werken. Vooral die naar de Focal soundbar.

Ook gelijk de Ethernet kabels vervangen.
Die oude opzet was een ratje toe aan types en kleuren (geel/rood/blauw/grijs).
De nieuwe AQ Pearl kabels maken het nu netjes af.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

joep

En verschil in beeld of geluid gemerkt?


jowa

Beeld/geluid via Bluray is niets beter/slechter geworden. Daar zat eerst een AQ Forest tussen de Bluray en de TV en een Slinky tussen de TV en de Soundbar.

Opvallend is wel dat het beeld van de HD-receiver beter is geworden, vooral de zenders waar het beeld eerst slechter was via XS4ALL.

Al met al te vreden met de nieuwe kabels.
Voor niet al te veel geld mooi resultaat behaald.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

xander32


jowa

Vandaag nieuwe aanwinst binnen gekregen en wel de Hifiman Sundara.
Vanwege Chinees nieuwjaar tot eind februari zo'n beetje overal in de aanbieding.

Foto's:






Eerste korte luisterindruk: [emoji1360][emoji1360][emoji1360]
Als de set weer staat, er lekker de tijd voor nemen om veel muziek te gaan luisteren.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vinyl_Fuchs

Citaat van: jowa op februari 27, 2019, 14:36:35
Vandaag nieuwe aanwinst binnen gekregen en wel de Hifiman Sundara.
Vanwege Chinees nieuwjaar tot eind februari zo'n beetje overal in de aanbieding.

Foto's:






Eerste korte luisterindruk: [emoji1360][emoji1360][emoji1360]
Als de set weer staat, er lekker de tijd voor nemen om veel muziek te gaan luisteren.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mooie aankoop. Veel luisterplezier.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Rob46


xander32

... ik lees er enkel positieve feedback over 👍🏻

WilliamB

Is de SA ondertussen gemaakt ? Verder geen problemen meer ?
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jowa

Nog niet laten maken.
Alles zit op dit moment in de dozen vanwege de verbouwing.
Geen haast mee.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jowa

De hoofdtelefoonketen begint ook meer body te krijgen. Wel een kleine body, want er komt een Chord Mojo aan  :-D pompom

Deze kan bijna alles aan HT's aansturen en is daarnaast ook portable te gebruiken. Eens kijken naast de Hifiman Sundara hoe de AKG K-701 het er op doet.

Wel weer een klein gebakje erbij die z'n eigen voeding nodig heeft, gelukkig voldoet een USB voeding daarvoor. De Mojo is daarin niet kritisch.

Link naar plaatje op de officiele Chord site, is gelijk te zien hoe klein de Mojo is.




WilliamB

Citaat van: jowa op maart 20, 2019, 22:39:05
Nog niet laten maken.
Alles zit op dit moment in de dozen vanwege de verbouwing.
Geen haast mee.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die van mij gaat morgen naar Elst.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jowa

Top.

Laat ons weten wat de resultaten zijn. Er zijner hier op het forum meerdere met hetzelfde loopwerk in verschillende spelers die problemen geven.

Zoldar

Citaat van: jowa op maart 21, 2019, 15:33:10
De hoofdtelefoonketen begint ook meer body te krijgen. Wel een kleine body, want er komt een Chord Mojo aan  :-D pompom

Deze kan bijna alles aan HT's aansturen en is daarnaast ook portable te gebruiken. Eens kijken naast de Hifiman Sundara hoe de AKG K-701 het er op doet.

Wel weer een klein gebakje erbij die z'n eigen voeding nodig heeft, gelukkig voldoet een USB voeding daarvoor. De Mojo is daarin niet kritisch.

Link naar plaatje op de officiele Chord site, is gelijk te zien hoe klein de Mojo is.



Gaaf ding zon chord, lijkt me leuk om eens te horen. Veel plezier.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden