De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

sjoek

Mooie uitleg van beide omzettingen.  :yes:  succes met de rest van je albums.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

cz79

#872
Mooie streamer Joost! Gefeliciteerd!

Nu nog een mooie lineaire voeding eraan en dan ben je helemaal het baasje :-D

Faxe

Gebruik ook ISO2DSD op mijn Macbook. Heb alleen niet zo veel te converteren bestanden.

jowa

Citaat van: cz79 op december 24, 2017, 22:38:11
Mooie streamer Joost! Gefeliciteerd!

Nu nog een mooie lineaire voeding eraan en dan ben je helemaal het baasje :-D

Thanks!

Er hangt al een mooie iFI iPower aan.
De winst met een linaire voeding zal dan klein zijn en een sBooster P&P is me net wat te duur ivm wat ik er nu voor heb betaald.

Eerst een nieuwe mtb :-D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jowa

Vanochtend Spotify geluisterd via SpotifyConnect naar de Aries.
Klinkt best wel goed.

Nu Radio 2 de Top 2000 via iPeng.

Na de laatste firmware update naar 5.3 is de speler weer stabieler, wilde er met SpotifyConnect nog wel eens uitknallen.

De verbinding met het netwerk is ondertussen ook eenvoudiger geworden.
De Aries is nu direct verbinden met de Fritz! Repeater die via 5GHz in verbinding staat met de router.
Er zit dus nog een stukje wifi tussen, maar dat zit op een vrije band en de bandbreedte is veel groter dan via 2.4GHz.

Ondertussen ook al veel muziek gecopieerd naar de interne hd van de Aries. Eens kijken of er klankverschil is tussen streamen van de hd of van de nas.

Wat ik wel mis is schermpje van de Squeezebox Touch. Al was het maar om snel te kunnen zien wat er speelt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

xander32

Het schermpje missen wij nog dagelijks; deze was een prima klok.

cz79

Citaat van: jowa op december 25, 2017, 11:34:32
Thanks!

Er hangt al een mooie iFI iPower aan.
De winst met een linaire voeding zal dan klein zijn en een sBooster P&P is me net wat te duur ivm wat ik er nu voor heb betaald.

Eerst een nieuwe mtb :-D


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sbooster is ook echt weinig bijzonders voor het geld maar mijn ervaring is dat een degelijke voeding een hoop verschil maakt.
Maar mooi voor elkaar zo te lezen

jowa

Afgelopen Kerst is er een nieuwe Beta Firmware uitgekomen, versie 5.3 en daarin nu ook: Spotify Connect!

iPeng bijna niet meer nodig voor de Auralic. Ik zal dan wel het bedieningsgemak van iPeng gaan missen, want die is echt goed.



jowa

Na een jaar (!) maar weer eens eens update.

De Focal Dimension soundbar + sub doet z'n werk naar behoren beneden. Zelfs m'n vrouw vindt het een aanwinst [emoji16][emoji1360]

Verder netwerk veranderd en deze is nu veel stabieler.

Aan de set zelf is niets veranderd, alleen vandaag de oude platenspeler uit de mottenballen gehaald. Reden: aankoop lp's bij de Aldi.

Hij doet het ook nog. Geluid valt nog geen eens tegen, beter gezegd het bevalt me wel. Smaakt naar meer.



Speler even op wat blokjes gezet zodat de versterker z'n warmte kwijt kan.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

xander32

Leuk man, dat je weer lol hebt met een haast vergeten speler. Welke platen heb je gedraaid?

jowa

Peter Gabriel met So en Dire Straits met hun eerste album.

Ik moet nog wel de interconnects checken, daar zit iets niet goed. Op een gegeven moment valt het rechter kanaal weg. Stekkers zijn dan ook behoorlijk gecorrodeerd.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sjoek

Veel plezier met het plaatjes draaien.. HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jowa

En de Thorens TD-166 is binnen.
Opgesteld en gelijk wat muziek gedraaid.
Ik ben er te vreden mee. Voor nu.
Mogelijk op termijn een ander element er in, voor nu aan het geluid wennen. Is toch anders dan van een digitale bron.






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Cornelis1921

Fraai TT-je Joost! pompom P.S. Waarin verschilt volgens het geluid van een digitale bron met een analoge voornamelijk? :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *