De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jowa

Klopt, kabels blijven een apart fenomeen.
En met een aparte vv en ev heb je dubbel zoveel daarvan  violent1.

Maar de VDH's doen nu goed hun best en bevallen prima.
Nog even geswitched naar een combi van MIT en VDH, snel weer terug naar alleen VDH.
Met de MIT tussen vv en ev werd het beeld wel weer breder, maar de details in het hoog waren weer weg byebye.

jowa

Van den Hul The Waterfall aangeschaft voor tussen CD naar VV en tussen VV naar EV.
De MIT's zijn nu helemaal m'n set uit  byebye.


jowa

Eindelijk nieuwe TV aangeschaft, een Sony 46Z4500.  hello
Schitterend beeld en ook behoorlijk geluid.

Voor het gemak ook een Sony Blueray spelert erbij genomen, BDP-S560.  pompom
Alles is nu te bedienen met één AB.

Omdat de luidsprekers in de lengte richting staan en de TV in de breedte richting, helaas geen geluid via de stereo (yep geen AV :lol:).

Lekker met Kerst met m'n skattie video marathon houden  :-D

xander32

Mooi scherm hoor  :yes: geniet ervan!


Sander.

cheese

geniet er van man..................


Gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Totofan

Mijn zwager heeft exact de zelfde een prachtige tv, geniet er van want dat doet hij ook :-D
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

WimPeu

#36
Super TVtje, geniet ervan. Maar pas op, want voor je het weet zit je midden in een surround set.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Citaat van: WimPeu op december 24, 2009, 21:21:22
Supet TVtje, geniet ervan. Maar pas op, want voor je het weet zit je midden in een surround set.

Gaat hier niet passen, ben al blij dat ik de Xanadu's kwijt kan. Zal wel erg druk worden met vier van deze jongens van meer dan een meter hoog, moet ook nog kunnen lopen in m'n woning  :lol:

Mexicaanse Hond

Citaat van: jowa op januari 04, 2010, 22:42:40
Gaat hier niet passen, ben al blij dat ik de Xanadu's kwijt kan. Zal wel erg druk worden met vier van deze jongens van meer dan een meter hoog, moet ook nog kunnen lopen in m'n woning  :lol:

De hoogte daar hebt je geen last van, het is meer het vloeroppervlak dat ze innemen dat telt. Bovendien hoef je echt geen DS17E's als achterspeakers te hebben. Kun je gerust wat kleinere speakers voor gebruiken die je aan de muur hangt.  :yes:

Marantz 81


jowa

Thanks, bevalt ook steeds beter. Was eerst wel wennen aan de grootte, maar ben blij dat ik een 46" heb genomen en geen 40".

johanmaserati

Die Xanadu's zijn inderdaad gruwelijke speakers, m'n vader heeft ze ook gehad.

PS. Zit er op de linker speaker geen klein deukje op de bovenrand... :wink:
Marantz SR6004 surround receiver
Crafty Azumi front speakers
Samsung 42" LCD TV
Optoma HD20 Beamer + 100" electrisch scherm
DIY Kimbercable 4AG luidsprekerkabel
DIY pure silver interlinks + LOC pure silver RCA's
Sony PS3
XBOX 360
Nintendo WII

Mexicaanse Hond

Citaat van: johanmaserati op januari 07, 2010, 11:48:16
Die Xanadu's zijn inderdaad gruwelijke speakers, m'n vader heeft ze ook gehad.

PS. Zit er op de linker speaker geen klein deukje op de bovenrand... :wink:

Noem dat maar klein... :wink: De mijne lopen gewoon recht, trouwens. Wat is de functie van dat 'deukje'?

johanmaserati

#43
haha, ik dacht misschien dat dat de speakers hadden kunnen zijn die van m'n vader zijn geweest, was er tegenaan gelopen en toen viel er een speaker tegen de haard aan, (ik bedoel een deukje in de speaker-kast)   :-D violent1
Marantz SR6004 surround receiver
Crafty Azumi front speakers
Samsung 42" LCD TV
Optoma HD20 Beamer + 100" electrisch scherm
DIY Kimbercable 4AG luidsprekerkabel
DIY pure silver interlinks + LOC pure silver RCA's
Sony PS3
XBOX 360
Nintendo WII

jowa

Zitten gelukkig geen deukjes in, verkeren en zeer goede conditie (de baas ook trouwens  :-D).