Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MadVillain

Citaat van: WimPeu op februari 09, 2009, 21:58:53
Ik heb daar nog een XBOX 1 en de digitale kabel ontvanger staan (DCB-H360R). Ik had tot voor kort daar ook nog de Pioneer DVR 545H-S HD recorder bij staan, maar dat werdt wel erg vol. Ik neem zelden of nooit wat op eigenlijk alleen Paul de Leeuw en soms een docu., dus die staat nu op de slaapkamer.

Ik neem aan dat de Xdoos ook omgebouwd is zodat je xbmc kan draaien?

WimPeu

Citaat van: MadVillain op februari 10, 2009, 23:49:33
Ik neem aan dat de Xdoos ook omgebouwd is zodat je xbmc kan draaien?

Jazeker, ik vind de xbmc nog steeds een hele mooie mediaplayer.Alles werkt fantastisch met ook een mooie duidelijke menu structuur. Heb hem met component en een toslink op de SR aangesloten. Ik heb al vaak rond gekeken naar een goed alternatief (incl. de PS3) maar nog niet gevonden. Al schijnt nu langzamerhand de PS3 wel wat gebruiksvriendelijker te worden met een betere ondersteuning van allerlei video formaten. Toen ik hem had kon ik nog geen VIDEO_TS map incl. menu's en subs afspelen. Gauw weer terug naar mijn oude doos!! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MadVillain

xbmc is nu btw ook verkrijgbaar voor windows.

Xbmc was echt een voordeel van de oude xbox. Jammer dat ik hem heb weggedaan :(

Mexicaanse Hond

Mooie set Wim.  notworthy Maar als ik me even een zijsprongetje mag permitteren, wat doe je aan muziek maken? Ik bedoel naast studiowerk voor Britney Spears.  :wink:

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 13, 2009, 07:58:55
Mooie set Wim.  notworthy Maar als ik me even een zijsprongetje mag permitteren, wat doe je aan muziek maken? Ik bedoel naast studiowerk voor Britney Spears.  :wink:

Dank je.

Ik heb jaren Top 40 werk gedaan, veel in kroegen, feesttenten ed. Nu doe ik aaleen nog een John Fogerty / CCR tribute. We spelen tussen de 25 a 30 maal per jaar. Veelal festivals en sixties dingen. Kijk maar eens op de site. (Ik ben de drummer!)

www.ccr-revival.nl
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

#20
Citaat van: WimPeu op februari 13, 2009, 11:51:32
Dank je.

Ik heb jaren Top 40 werk gedaan, veel in kroegen, feesttenten ed. Nu doe ik aaleen nog een John Fogerty / CCR tribute. We spelen tussen de 25 a 30 maal per jaar. Veelal festivals en sixties dingen. Kijk maar eens op de site. (Ik ben de drummer!)

www.ccr-revival.nl

Cool!  HB Hoe klinkt dat op je set? Zijn we gelijk weer on topic.  :wink:

WimPeu

#21
Citaat van: Mexicaanse Hond op februari 13, 2009, 11:57:04
Cool!  HB Hoe klinkt dat op je set? Zijn we gelijk weer on topic.  :wink:

De opname's die op de site staan zijn low budget (natuurlijk :-D). Ingedrumd op een Roland V-Drums set. Had ik nog nooit op gespeeld! In zo'n studio klinkt dat altijd fantastisch alleen als je ze dan later thuis hoort merk je wel dat er meer komt kijken voor het maken een goede opname. Maar goed, het is ook alleen maar bedoeld om mensen die ons willen boeken een indruk te geven, meer niet. Daar voor is de kwaliteit ruim voldoende.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Ziet er netjes uit. Set past zo goed in het interieur, terwijl alles gewoon zichtbaar is  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HiFi gek

Een mooie set heb je Wim .

Past ook erg goed in de inrichting van je woonkamer .


Groeten  EDWIN  B

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op februari 13, 2009, 11:51:32
Dank je.

Ik heb jaren Top 40 werk gedaan, veel in kroegen, feesttenten ed. Nu doe ik aaleen nog een John Fogerty / CCR tribute. We spelen tussen de 25 a 30 maal per jaar. Veelal festivals en sixties dingen. Kijk maar eens op de site. (Ik ben de drummer!)

www.ccr-revival.nl


Hallo WIM PEU


Ik heb even op de site gekeken van de band waar jij in speeld .

Echt heel erg mooi , ik heb de geluidsdemo's beluisterd en ben vooral onder de indruk van : Have you ever seen the rain
Ik vind ook dat je erg goed kan drummen Wim .
Ook best een interesante keuze van jullie om Cleardance Clearwater Revival te spelen , een wereld beroemde band .

Succes met de band .



Groeten  EDWIN  B



cheese

Hallo Wim,

ook even op de site gekeken en wat is dat leuk....en natuurlijk ook wel een top band ccr....draai het regelmatig thuis

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

drees62

Citaat van: WimPeu op februari 13, 2009, 11:51:32
Dank je.

Ik heb jaren Top 40 werk gedaan, veel in kroegen, feesttenten ed. Nu doe ik aaleen nog een John Fogerty / CCR tribute. We spelen tussen de 25 a 30 maal per jaar. Veelal festivals en sixties dingen. Kijk maar eens op de site. (Ik ben de drummer!)

www.ccr-revival.nl

Volgende week in Beckum, is hier vlak om de hoek (Enschede). Even m'n vriendin polsen en misschien komen we wel genieten.

WimPeu

#27
Moet je doen....en eh....gewoon naar mij toe lopen hoor, al zijn we sterren, ook wij zijn maar gewoon mensen.  :schater:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Ja, zoveel succes en toch zoooo gewoon gebleven. Hoe doen jullie dat toch?  :wink:

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 20, 2009, 07:00:52
Ja, zoveel succes en toch zoooo gewoon gebleven. Hoe doen jullie dat toch?  :wink:


Cursus "gewoon blijven" gevolgt bij Fransje Bauer!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES