De vintage set van Paul

Gestart door Paul, februari 01, 2009, 13:05:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: Paul op september 24, 2017, 14:19:15
Of Diana Krall op schoot zit en ze kan niet stil zitten.      :schater:
8-)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Paul

Citaat van: renes59 op september 24, 2017, 19:56:55
8-)

Ze zal altijd een part of my music blijven, maar goed onze twee strijd zal wat mevrouw Krall aangaat wel blijven.    :-D    :-P     clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Citaat van: Paul op september 24, 2017, 20:20:44
Ze zal altijd een part of my music blijven, maar goed onze twee strijd zal wat mevrouw Krall aangaat wel blijven.    :-D    :-P     clown1
Ach zo'n strijd is het ook weer niet, maar smaken verschillen en je hebt gelijk eens worden we het niet. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Paul

Maar de combi Usher en Paradigm is voor alsnog een goed huwelijk.   




Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op september 25, 2017, 17:01:22
Maar de combi Usher en Paradigm is voor alsnog een goed huwelijk.   




Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Mooi +++
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Helaas weer geen Marantz maar een 2 maal EL34 buizen amp, dit keer niet in combi met de Klipsch RF-35 luidsprekers maar de JM lab monitoren.

Een Marantz logo is voorhanden. 


Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

RoGEK

Lekker voor de koude dagen van het jaar  :yes:
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

renes59

#414
Een buizenhoek :-), alles naar wens nu, na de herbouwing?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Mooi buisjes, dat staat voor mij nog steeds op de wishlist.

mars

oi Paul,

Ik geloof dat we in de 6 jaar dat we geen contact hadden, we toch wel de zelfde dingen hebben ontdekt HB HB

Ik krijg als het goed is begin Januari een ICD (met buizen clown1 clown1) geplaatst .

Daarna ben ik vaker in Rotterdam te vinden , eind januari afspraak met Jan Oosterbaan (Oosterbaan gym)

Maar dat lees je wel in een PM

een MEET BIJ GREET lijkt mij wel weer eens leuk HB
En je bent een paar maal bij mij geweest , ik woon nog zelfde adres . Deur staat voor jou ook altijd open.

Maar djiezzzzzz jij hebt ook wel stappen gemaakt hoor (herrinner onze eerste ontmoetingen)  Wel erg mooie gear heb je staan.

Mvg  Mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Paul

Leuk om weer wat van je te horen mars, voor mijn gevoel was het rond 2009. Zit nu ruim 10 jaar bij deze club en ja een ieder gaat in z,n audio beleving zo zijn eigen weg.
Kom hier graag ondanks dat het Marantz gehalte in mijn set minimaal is.
Audio dromen blijven net als de fabels in deze, in mijn nuchterheid denk ik soms van tuurlijk dream on maar een ieder heeft zo z,n eigen denk en doe dingen en dat mag.

@renes59  nee het staat maar het moet nog anders.



Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Citaat van: Paul op december 22, 2017, 19:16:53
@renes59  nee het staat maar het moet nog anders.
Ik bedoel of de nieuwe buizenversterker het nu naar verwachting doet na de reparatie. Zo ja dan is de vraag wil mevr. Krall ook door de buizen? :evil: :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.