De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Beetje late reactie  :-D

Mijn diy kabels zijn Prefer kabel met WBT imitatie pluggen .

Op de main set heb ik nu de standaard interlinks die bij de Marantz DD-92 geleverd werden ,deze bevallen goed en ik heb ook niet de intentie deze te vervangen.

grtz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Netjes Marco

Nu ook een center en surround ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

De DLS center blijft zolang deze niet verkocht is,als ik de EX4 niet verkoop dan worden dat mijn rears .
De monitoren met subs komen in de luister-ruimte op zolder.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

gerard

Ziet er netjes uit  :yes: mooie kleur ook.
Zij de zijkanten opgedikt met een extra laag mdf? Speels effect, geen rechte doos!
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

TurboMarco

Thanks!

De zijkanten zijn van multiplex de rest is van MDF ,de schuine kanten vd multiplex heb ik met een bovenfrees gedaan ,de voor/achterkant met een circelzaag.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Dat dacht ik al maar als ik van de fotos af ga vallen de dempers buiten de stands ...


Sander.
Citaat van: Marco op augustus 26, 2010, 10:19:28
Om te ontkoppelen  :-)

TurboMarco

Een korte omschrijving vd speakers die ik bijna klaar heb:

Voor het sub-laag word gebruik gemaakt van Visaton W300S woofer (l+r) in een 80ltr gepoorte behuizing ,uiteraard met flink wat bracing om paneel resonanties zo veel mogelijk tegen te gaan,deze worden aangestuurd door een Reckhorn versterker met de nodige instel mogelijkheden .
De topkasten hebben een inhoud van 20ltr gepoort en de ls bezetting is een Seas G17RE/P woofer en een Vifa D25ASG-05-06 tweeter,de topkasten zijn passief 2e order 2200 Hz gefilterd .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Whisper.nl

Mooi resultaat hoor.Complimenten.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

TurboMarco

WTF!!!! ik zit nu voor het eerst naar beide monitoren te luisteren ,voorheen enkel in testfase mono en dat klonk veelbelovend .....maar nu in stereo  pompom pompom dit is kicken ,omg wat een sound dit is gewoon errug lekker en eigenlijk onbegrijpelijk hoe zo'n diepgang met 13,5 cm effectief in 20 ltr netto mogelijk is .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

was vroeger ook sceptisch over kleine speakers

maar sinds ik die dynaudio,s heb denk ik daar wel anders over  notworthy


veel luisterplezier  byebye

mars

oi Gab,

Sorry sorry sorry en ook nog excuses erbij dat ik dit nu pas zie . Je zei laatst dat ik snel bij je langs moest komen om je laatste project''je'' te bewonderen, maar je zei er niet bij wat dat was.

Nou ben ik de laatste maanden erg weinig op het forum ( zowiezo weinig online) dat ik deze foto's nog niet eerder heb gezien.

Maar ik ben zeeeeeeeeeeeeer zeker nieuwsgierig :yes: , wat ik zo zie , ziet er waanzinnig uit ( en jou kennende zal het ook wel zo klinken)

Datum prikken volgende maand?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Yo! Prima wat mij betreft  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

De Sony versterker heeft vandaag een nieuw baasje gevonden ,nu draait de Rotel met de Audio alchemy weer .
Ik zoek nu een Philips FA950 versterker  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op oktober 17, 2010, 21:48:15
De Sony versterker heeft vandaag een nieuw baasje gevonden ,nu draait de Rotel met de Audio alchemy weer .
Ik zoek nu een Philips FA950 versterker  :-)

oi,

Tjey , ik heb het altijd een zeer kloppende en goede match gevonden hoor; die 995 en die AA.

Waarom , wil je terug naar die FA950 ( by the lijkt wat knlanksignaruur betreft behoorlijk op de Marantz PM-80.
wel mooi!!


Als je die Audio alchemy ooit weg doet , dan hou ik me aanbevolen.

enfin ik spreek je toch wel over een paar weken.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun