De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: TurboMarco op augustus 07, 2019, 19:48:37
Ik heb duidelijk aangegeven dat 2 kanalen niet werken ,ook staan de instellingen goed waar ook naar gevraagd werd .
Ik heb ook aangegeven dat is een SPA20 heb ,menu etc etc ... is allemaal het zelfde .
Ik ga hem morgen maar eens door de binnenstad worstelen om het te dumpen bij Hobo .

Ook werd er gezegd dat ze verlies maken op het toestel indien er iets defect is ,wat moet ik daar mee  :roll: ,sorry hoor maar dat is informatie waar ik nou niks mee kan .

Zoiets hoor je als verkoper niet te zeggen wanneer een klant met een probleem zit .
Denk dat je inderdaad beter je geld terug kunt vragen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

De versterker is vanmorgen afgeleverd ,gelukkig hoefde ik er niet mee te slepen want ik kon net de auto tot uiterlijk 10.45 voor de deur parkeren om te lossen .
Gelukkig was daar op dat moment ook de bezorgdienst van Audioservice aanwezig en die nam de versterker dan ook meteen mee .

Ik hoop de versterker over een week terug te zien .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Kunt hem beter in Elst ophalen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Komt goed. Wel een kløten start zo.

Citaat van: TurboMarco op augustus 08, 2019, 10:57:47
De versterker is vanmorgen afgeleverd ,gelukkig hoefde ik er niet mee te slepen want ik kon net de auto tot uiterlijk 10.45 voor de deur parkeren om te lossen .
Gelukkig was daar op dat moment ook de bezorgdienst van Audioservice aanwezig en die nam de versterker dan ook meteen mee .

Ik hoop de versterker over een week terug te zien .

TurboMarco

Citaat van: Stadium III op augustus 08, 2019, 11:09:44
Kunt hem beter in Elst ophalen
Dat vind ik ook ,echter denken ze bij Hobo daar anders over .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

Het lijkt er op dat de beleving vanuit de klant 'even' vergeten wordt; het alleen maar om het verkopen gaat, daarna wordt (of ben je) het lastig. Jammer. Ik hoop dat de afhandeling verder goed verloopt en dat je snel kan gaan genieten van deze krachtpatser :yes:

TurboMarco

Ik moet erbij vermelden dat de Primare bij Hobo ingeruild is voor de lieve som van 750,- ,dat is op zijn zachts gezegd waanzinnig !! ,goed na doorvragen van mijn kant komt het er op neer dat hij ingeruild is een een 4400,00 kostende Anthem versterker ,ja dan begrijp ik dat de inruilprijs meer dan de dagwaarde is ,maar dan nog is de prijs niet realistisch .....en ja dat heb ik aangegeven .

De vraagprijs van de SPA21 was 625,00 en iedereen mag weten dat ik hem voor 375,00 gekocht heb ,de verkoper had ook gewoon nee kunnen zeggen .
Ondanks de nieuwprijs van 3000,00 is en blijft het een surround versterker waarvan de introductie plaats vond in het jaar 2004 ,iedereen die het surround gebeuren een beetje volgt concludeert dat 5.1 ouderwets is en dat zaken als roomcorrectie / hdmi / 3D / 4K etc etc niet op dat toestel aanwezig zijn .

In tegenstelling tot stereo versterkers verliezen surround versterkers nu eenmaal heel snel hun waarde .
Dat de verkoper veel te veel voor die SPA21 aan inruil gegeven heeft is zijn fout ,of zou er op die Anthem versterkers een mega winstmarge op zitten ?? ,nee dat geloof ik niet !

Maar goed ik wacht het rustig af ,voorlopig zit ik niet zonder  pompom

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Tweedehands voor weinig aan gedegen spullen komen zal vast ook een deeltje van de hobby zijn  :-).

Paul

Goed onderhandeld Marco.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Citaat van: xander32 op augustus 10, 2019, 09:45:33
Tweedehands voor weinig aan gedegen spullen komen zal vast ook een deeltje van de hobby zijn  :-).
Ja  :yes: ,zie ook de reactie van Paul .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

De versterker is weer in orde ,volgende week ga ik hem ophalen  pompom
Best wel snel gegaan ook !

CiteerWerkzaamheden:
Intern gereinigd.
Linker kanaal eindtrap te herstellen. Diverse onderhoud.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Citaat van: TurboMarco op augustus 15, 2019, 12:09:03
De versterker is weer in orde ,volgende week ga ik hem ophalen  pompom
Best wel snel gegaan ook !

Mooi
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jowa

[emoji1360][emoji1360][emoji1360]

NB

Citaat van: TurboMarco op augustus 15, 2019, 12:09:03
De versterker is weer in orde ,volgende week ga ik hem ophalen  pompom
Best wel snel gegaan ook !

Leuk vooruitzicht.  :yes:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

xander32

Is dus snel goed gekomen 👍🏻

Citaat van: TurboMarco op augustus 15, 2019, 12:09:03
De versterker is weer in orde ,volgende week ga ik hem ophalen  pompom
Best wel snel gegaan ook !