De set van Marco

Gestart door PM95, januari 28, 2009, 11:48:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

NB

Zoooo. Flink aan de maat. Ziet er indrukwekkend uit, zal ongetwijfeld dito klinken.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

Citaat van: Nb op mei 02, 2019, 12:30:45
Zoooo. Flink aan de maat. Ziet er indrukwekkend uit, zal ongetwijfeld dito klinken.
En met de poorting aan de frontzijde, dat is veel gemakkelijker plaatsen en opstellen bovendien. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jowa

Lekkere dikke set zo  :yes:
Geniet er lekker van.

Als je jongens de deur uit zijn, mooie mancave inrichten en beneden een grote tv met een dikke (zelfbouw) soundbar nemen.
Jouw kennende zal dat dan in de loop van de tijd toch een dikke zelfbouw HT-set worden   :-D

Marvin

Ja erg dik hoor Marco..!

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Vinyl_Fuchs

"Tell me about it."
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

pameijer

Gezien het formaat van je fronts vraag ik me oprecht af wat de toegevoegde waarde van je sub nog is.

Wat anders: Is Joep echt helemaal verdwenen van dit forum Marco? Kan zijn settopic niet meer terugvinden...
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Joep is hier weg, is nu op een buurforum zijn waar aan het aanprijzen.

Citaat van: pameijer op mei 02, 2019, 21:45:32
Gezien het formaat van je fronts vraag ik me oprecht af wat de toegevoegde waarde van je sub nog is.

Wat anders: Is Joep echt helemaal verdwenen van dit forum Marco? Kan zijn settopic niet meer terugvinden...

TurboMarco

Joep komt hier niet meer in ,en zijn topic heeft hij zelf verwijderd .

Verder wil ik mij er niet over uitweiden .

CiteerGezien het formaat van je fronts vraag ik me oprecht af wat de toegevoegde waarde van je sub nog is.
De sub draait alleen mee met 5.1 materiaal ,en die heeft dan echt een toegevoegde waarde ,althans dat vind ik .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pameijer

Citaat van: TurboMarco op mei 02, 2019, 22:36:11
Joep komt hier niet meer in ,en zijn topic heeft hij zelf verwijderd .

Verder wil ik mij er niet over uitweiden .
De sub draait alleen mee met 5.1 materiaal ,en die heeft dan echt een toegevoegde waarde ,althans dat vind ik .


Tjeempie, een echte fittie  :evil:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jrm

Mooie setup Marco!

Daarnaast goed bezig met je gezondheid.

sjoek

Citaat van: jrm op mei 02, 2019, 23:55:15
Mooie setup Marco!

Daarnaast goed bezig met je gezondheid.

:gp: +1 zijn die speakers nou zo groot, of is die tv zo klein? :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Citaat van: jrm op mei 02, 2019, 23:55:15
Mooie setup Marco!

Daarnaast goed bezig met je gezondheid.

:gp:


Ik kan het mij voorstellen dat het afbouwen van de alcoholische consumpties het een en ander van jou vroeg en waarschijnlijk nog steeds ook vraagt. Maar hier kan je jouw 'koppigheid' (lees; standvastigheid) goed inzetten 👍🏻.

TurboMarco

Citaat van: xander32 op mei 03, 2019, 07:55:48
:gp:


Ik kan het mij voorstellen dat het afbouwen van de alcoholische consumpties het een en ander van jou vroeg en waarschijnlijk nog steeds ook vraagt. Maar hier kan je jouw 'koppigheid' (lees; standvastigheid) goed inzetten 👍🏻.
Nu nog toewerken naar meer structuur in het dagelijks leven ,want werken in de horeca is na 36 jaar wel een aanslag op het lichaam ,altijd maar onregelmatig werken met werkdagen van wel 13 uur zonder zelf goed te eten ,want gasten gaan altijd voor ,en het is bekend als een nat beroep  :roll:

Maar wat dat weet ik nog niet ,het valt namelijk niet mee om op je 51e wat anders te gaan doen zonder dat je meteen weer in een ploegendienst komt .
Ik stop in ieder geval met werken in de horeca op mijn 56e ,dat staat wel vast!
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

Waar een wil is...... Als je echt iets anders wilt gaan doen is het wellicht nu het moment om hier mee aan de slag te gaan. Je zit immers lekker in de flow. Gelijk maar doorpakken.  :yes: