Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geoffreyvanvugt

Ben heel erg nieuwsgierig. Ik ga het meemaken ik Oktober....8-)
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Kamidioblitz

Mooie setup! Hele dikke Klipsch set. Mooi merk.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Kl

jowa

Mooie aanwinst.
Lekker van gaan genieten.
We verwachten echter nog wel een review met alle verschillen tussen je oude en nieuwe receiver qua mogelijkheden en sound. [emoji14][emoji14]

TurboMarco

@ Rob ,

Stel dat je die 2 kanalen extra in gaat zetten ,hoe ziet bij jou dan een 11.2 opstelling er uit ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WilliamB

Gisteren op bezoek geweest bij Rob want hij heeft weer een aantal nieuwe componenten toegevoegd en vervangen.
Het mooie is dat ik de SET van Rob in de jaren heb zien groeien/veranderen en dus nu weer erg benieuwd wat er nu staat.

Verwelkomt door Rob en Anouk, gelijk maar eens kijken naar zijn SET, en een woord "INDRUKWEKKEND" En ik had nog niets beluisterd.
Twee grote Subs en LS luidsprekers merk Klipsch met in de top twee Atmos units die schuin naar boven zijn gericht. Dit maal 2 want achter de luisterplek staan nog twee vloerstaanders.
En dan natuurlijk het hard van de set, namelijk de imposante SR8012 in het zwart ( jaloers mode on )

Na even geklets te hebben met Rob en Anouk, over huizen, toekomst plannen, enz. enz. "want dat is toch wel een leuk extraatje van een M&G" de set maar eens aan geslingerd.
Bij het luisteren naar mijn meegebrachte Blu-ray van "Hans Zimmer in Atmos "was het gelijk Wouw.
Dit is pas echt live geluid. Wat een kracht en broekspijp klapperend laag.
Maakt niet uit hoe hard je de set uitstuurt, de SR geeft geen krimp en blijft maar gaan.
Atmos maakt het geheel nog eens af om het geluid te sturen en reflecteren. Zo zit je nog meer in de film en lijkt het geluid ook van boven te komen.
Natuurlijk niet te vergeten de kijkbeleving in 4K, wat een scherp plaatje zeg.
Ook bij een laag volume is alles hoorbaar ( en vriendelijker voor je oren )

Rob, ik was gisteren erg onder de indruk. Dit is toch wel een van de mooiste HT sets die ik heb beluisterd.
Het mooie is dat ook bij een laag volume alles hoorbaar is ( en vriendelijker voor je oren )
Ook erg mooi compleet met je 4K TV en UHD speler van Sony.
Denk dat dit toch wel een beetje het einde is van je upgrades, want wat moet je nog gaan upgrade ?

Rob en Anouk bedankt voor je gastvrijheid, worstenbroodjes enz. enz.
Zeker tot de volgende keer,
Gr, William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

geoffreyvanvugt

Mooi verslag en ik had ook niet anders verwacht dan dat je het geluid en plaatje indrukwekkend zou vinden.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Rob46


Stadium III

William

Namens ons een drankje wel voor het blond maak van Riet

Verder fijn dat ik je een paar uur musical heb kunnen vermaken !

Volgende keer bij jou
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WilliamB

Citaat van: Stadium III op september 09, 2019, 20:43:16
William

Namens ons een drankje wel voor het blond maak van Riet

Verder fijn dat ik je een paar uur musical heb kunnen vermaken !

Volgende keer bij jou
:gp:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Mooi verslag William en dat het een geslaagde dag zou worden stond vooraf al vast  :yes:. Tevens dat het goed zou klinken, dat zou ook geen verrassing mogen zijn; Rob heeft het altijd al goed voor elkaar gehad.

De komende maanden hoop ik alsnog een keer eenzelfde ervaring op te doen.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46

Citaat van: WilliamB op september 09, 2019, 16:05:27
Gisteren op bezoek geweest bij Rob want hij heeft weer een aantal nieuwe componenten toegevoegd en vervangen.
Het mooie is dat ik de SET van Rob in de jaren heb zien groeien/veranderen en dus nu weer erg benieuwd wat er nu staat.

Verwelkomt door Rob en Anouk, gelijk maar eens kijken naar zijn SET, en een woord "INDRUKWEKKEND" En ik had nog niets beluisterd.
Twee grote Subs en LS luidsprekers merk Klipsch met in de top twee Atmos units die schuin naar boven zijn gericht. Dit maal 2 want achter de luisterplek staan nog twee vloerstaanders.
En dan natuurlijk het hard van de set, namelijk de imposante SR8012 in het zwart ( jaloers mode on )

Na even geklets te hebben met Rob en Anouk, over huizen, toekomst plannen, enz. enz. "want dat is toch wel een leuk extraatje van een M&G" de set maar eens aan geslingerd.
Bij het luisteren naar mijn meegebrachte Blu-ray van "Hans Zimmer in Atmos "was het gelijk Wouw.
Dit is pas echt live geluid. Wat een kracht en broekspijp klapperend laag.
Maakt niet uit hoe hard je de set uitstuurt, de SR geeft geen krimp en blijft maar gaan.
Atmos maakt het geheel nog eens af om het geluid te sturen en reflecteren. Zo zit je nog meer in de film en lijkt het geluid ook van boven te komen.
Natuurlijk niet te vergeten de kijkbeleving in 4K, wat een scherp plaatje zeg.
Ook bij een laag volume is alles hoorbaar ( en vriendelijker voor je oren )

Rob, ik was gisteren erg onder de indruk. Dit is toch wel een van de mooiste HT sets die ik heb beluisterd.
Het mooie is dat ook bij een laag volume alles hoorbaar is ( en vriendelijker voor je oren )
Ook erg mooi compleet met je 4K TV en UHD speler van Sony.
Denk dat dit toch wel een beetje het einde is van je upgrades, want wat moet je nog gaan upgrade ?

Rob en Anouk bedankt voor je gastvrijheid, worstenbroodjes enz. enz.
Zeker tot de volgende keer,
Gr, William

Ik heb destijds de 'oude' situatie meegemaakt, en dat was al erg indrukwekkend. Wat een beleving!

Stadium III

Top voor de complimenten mannnen
De oude set en dit is niet te vergelijken dit speelt wel wat anders   :wink:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4