Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadium III

Marco en linda zijn net weg

Was een gezellige dag heren ,tot ziens en bedankt !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Zo te lezen wederom een geslaagde M&G via ons forum 👍🏻.

jrm

Citaat van: Stadium III op februari 25, 2018, 19:30:30
Marco en linda zijn net weg

Was een gezellige dag heren ,tot ziens en bedankt !

:gp:
Zeker gezellig en wat een top ht-set! Heb je Rob! Echte film beleving, en dat je dan een film niet continue op 0db zet snap ik  :-D :yes: :schater:

Cornelis1921

Mooie verhalen mannen van wat hoogstwaarschijnlijk een zeer geslaagde M&G was. Leo, hulde voor het verslag! notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Stadium III

Citaat van: jrm op februari 25, 2018, 22:59:14
:gp:
Zeker gezellig en wat een top ht-set! Heb je Rob! Echte film beleving, en dat je dan een film niet continue op 0db zet snap ik  :-D :yes: :schater:

Idd ,we hebben met Marco de 0 db grens ff doorgebroken ,was mooi  :-D

Mooi dat je een er aring rijker bent geworden
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WilliamB

Mooie verslagen  notworthy moet binnenkort toch weer eens een keer langs komen.
( ben nu de atmos blu-ray aan het branden en zal deze morgen of overmorgen op de post doen )
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Rob46

Even by the way William; hoe staat het met jouw thuisbioscoop? Alles op de rit en tevreden?

TurboMarco

Mooi verslag Leo  notworthy

Het was weer een geslaagde meet&greet waarbij ik voor de 2e keer Atmos live heb mogen ervaren ,en wederom vond dat een mooie ervaring .

Mannen..en vrouwen bedankt voor de fijne dag  pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Na vorige week een gezellig feest gehad te hebben zijn Linda en Marco vandaag geweest
Dit om de tent terug te brengen en zeker wat te ouwehoeren

Marco heeft de bd van black sabbath meegenomen,dit hebben we ff op live ervaring zitten kijken HB

Was weer gezellig !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

... irri he,  zo'n piep in je oren the day after 😏

Stadium III

Gisteren avond William en Riet ff op de koffie geweest !!

Was gezellig,en ook nog ff wat geknald met Dolby Atmos  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4


WilliamB

Was zeker gezellig Rob,

De SET van Rob is uitgebreid met 4 luidsprekers in het plafond voor het Atmos effect.
Mooi afgewerkt en geen kabels te zien via het plafond. Keurig gedaan Rob.

Natuurlijk wat films gekeken en beluisterd. De SET was al indrukwekkend maar met Atmos is het helemaal af.
Super.

Wat Rob al had geschreven was het weer erg gezellig. Veel gepraat over werk, muziek vakanties en toekomst plannen.
Doen we weer een keer over bij mij.

Rob en Anoek, bedankt voor jullie gastvrijheid.
Groetjes William en Riet
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Rob46

Kan iemand mij in jip an janneke taal eens uitleggen hoe dat nou zit met 5.1/7.1 Atmos en zo verder? Ik heb het bij Rob gehoord en dat was erg gaaf! Maar de achtergrond/techniek zegt mij -nog- niet zo veel.......