Set Van Stadium III ,SR 8012 & Melody x

Gestart door Stadium III, januari 26, 2009, 17:36:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jan

Het is een mooie set.

Ikzelf heb helemaal niets met surround. Heb het voor zo'n 15 jaar terug wel gehad, samen met een breedbeeldtelevisie, maar vond het niets. Ik had toen vaak het nieuwste van het nieuwste, maar nu heb ik niet eens een DVD-speler. Ben niet zo'n film kijker en met muziek was het niet altijd mooi.

HiFi gek

Stadium 3


Een heel duidelijke uitleg over calibreren , hier kan ik wat mee , bedankt .


Groeten  EDWIN  B

Stadium III

Zeker de moeite waard om te laten doen !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Totofan

Mooie set, ik kom de set de 22 februari bekijken en vooral beluisteren :yes:
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

M&G is geweest en weer wat mensen die het hebben kunnen zien !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Jeroen

Hoi Rob

Ik heb echt genoten van jouw set en terwijl je niet zo'n hele grote kamer hebt. Ik had ook niet zo heel veel tijd mijn excuses daarvoor maar desniettemin heb ik met verbijstering zitten luisteren. Ik weet niet meer hoe ik zat te kijken maar als ik stil ben geweest dan weet je waar het aan lag (ben een stille genieter :lol: :lol:).
Ja ik heb zelf maar een Quakeje en die gaat voor mijn ervaring best diep maar die SUB van jouw die is niet van deze wereld, die gaat me toch diep en superstrak. Ik vond het geluidsbeeld ook 3 dimensionaal en dat had ik niet verwacht van die AE speakers ik moet ook eerlijk bekennen dat ik deze speakers nog nooit gehoord heb. Dat komt natuurlijk omdat er bij elke winkelketens de standaard merken aangeboden worden.
Bij deze wil je uitnodigen om eens bij mij komen te kijken en luisteren misschien vindt je dat ook wel leuk. Nogmaals ik heb erg genoten.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Stadium III

De stilte en je glimlag waren weer voldoende hier :-D

Over een tijdtje naar de groote M&G zal ik eens een keer jou kant opkomen en dan kan ik eventueel mijn decibel meter menemen en kijken als we jou set wat kunnen op pimpen  :wink:

Igg goed dat je het naar je zin hebt gehad !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Nog wat pic's vandaag geschoten met de telefoon



Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Roland65

Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Stadium III

samsung van anouk 8 mp camera erin
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Ik heb helemaal niets met mobieltjes maar jouw ht-set: :kwijl:



Sander.

Stadium III

Citaat van: xander32 op juli 26, 2009, 18:14:59
Ik heb helemaal niets met mobieltjes maar jouw ht-set: :kwijl:



Sander.

Wil die van jou ook wel eens in levende meemaken !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Citaat van: Stadium III op juli 26, 2009, 20:57:38
Wil die van jou ook wel eens in levende meemaken !
Wanneer eindelijk onze audio/tv-meubel is aangepast en alles is geinstalleerd ben je welkom in de Achterhoek.
Allicht dan een keer een M&G.
Zal dat nog wel ff met hare-maje moeten kortsluiten  :-D.

Sander.

lo

Hey stadium lll,

Zojuist deed je me bij de set van dmeerpa een aanbod om eens bij jou te komen luisteren naar een stereo weergave aangevuld door een SUB. Dat wil ik graag nog eens doen, niet dat ik van plan ben om een sub aan te schaffen maar kan dan wel met praktijk ervaring mee praten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.