NAIM 112x / FC2 /150x /CD5x/ Scan speak eVe II

Gestart door Fireman, oktober 04, 2005, 21:22:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Fireman

Ik ben in het bezit van een heel fraai en simpel setje van NAIM.






en daar heb ik nog een Flat Cap op. Een aparte voeding voor het voorversterker gedeelte van de nait5. Hij is slechts 2 x 30 watt maar doet menig versterker versteld staan.

De nait stuurt samen met de NAIM CD5i




een paar zelfbouwspeakers van Scan Speak aan, de A4 in een zuil.





check hier voor de bouw van deze speaker -> A4

Ik wil TZT wel eens een veel zwaardere amp uitproberen om eens te luisteren of ze nog veel losser/beter kunnen gaan klinken die A4's

Zou een marantz ze aankunnen ;)

Ik denk dat er weinig versterkers van dit niveau (prijs/vermogen) aan mijn naim kunnen tippen :)

TurboMarco

Hoi Robbert,

Zie ik het goed dat je de A4 gesloten gehouden hebt?
De A4 ref is van orgine toch een BR.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Fireman

Citaat van: PM95Hoi Robbert,

Zie ik het goed dat je de A4 gesloten gehouden hebt?
De A4 ref is van orgine toch een BR.

Nee, ik heb 'm ook als BR. Ik ga wel binnenkort even een tijdje proberen om 'm gesloten te houden. "s luisteren of dat ook mooi is en voldoende laag kan blijven geven.

de combi die ik nu heb is iig perfect.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Fireman

Citaat van: PM95Heb je de poort aan de achterzijde?


Yepp, ca 50mm. Zal later even een PIC maken


offtopic, de notificatie van dit onderwerp naar mijn mail werkt niet. "tis dat ik af en toe check anders wist ik niet dat er een nieuw bericht was.

Fireman

effe wat PIC's

   

   

Is wel duidelijk toch /

TurboMarco

Ok duidelijk!

Het scheelt zeker wel zon trompetvorm 8)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Fireman

Citaat van: PM95Ok duidelijk!

Het scheelt zeker wel zon trompetvorm 8)

In welke zin? Smoothere bass?

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Fireman
offtopic, de notificatie van dit onderwerp naar mijn mail werkt niet. "tis dat ik af en toe check anders wist ik niet dat er een nieuw bericht was.
Dat klopt, dat is een configuratie die ik nog niet rond heb. Ben momenteel aan het testen, dus als het mee zit moet je nu een notificatie krijgen!
Laat  ff weten als ie binnen is aub.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Fireman


Maurice

Citaat van: Firemanyepp, het is gelukt.

Joepie!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Fireman

Citaat van: PM95Minder poortruis


Hoe kan je poortruis herkennen? Een soort wind geruis die uit de poort komt als je flinke lage tonen er doorheen jaagt?

Maurice

Citaat van: Fireman
Citaat van: PM95Minder poortruis


Hoe kan je poortruis herkennen? Een soort wind geruis die uit de poort komt als je flinke lage tonen er doorheen jaagt?
Ehh ja, laat zich wel moeilijk omschrijven. Dat wind geruis kan soms namelijk ook wel op een orkaan lijken.... :roll:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Fireman

Setje aangepast :)

NAIM: CD5i - Nait5 - Flat Cap 2