Rel VS BK

Gestart door Stadium III, oktober 31, 2008, 21:05:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

@StadiumIII: piccies ?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

We hebben 1 pic gemaakt

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

gerard

 :-o  Wat is die rel dan groot  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

sound

#18
Citaat van: gerard op november 02, 2008, 15:02:14
:-o  Wat is die rel dan groot  :-D

Dan heb je de BK monolith zeker nog niet gezien :-D




gerard

Wat zijn die rotsblokken klein  :-D :schater:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Stadium III

de BKis iets hoger maar niet breder, je hebt iig wel kast inhoudt nodig  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sound

De rel stadium III is een hele mooie sub maar persoonlijk vind ik de meeste
rel's verschrikkelijk overpriced.
Wat dat betreft zijn er nog genoeg mooie subs die minder prijzig zijn maar net
zo goed presteren.

Groet,

Power.

Stadium III

Kwa prijs kan zekers wel duur zijn maar kwa kwaliteit vindt ik ze ook goed,verder tja is een DD12,15,18 ook niet goedkoop

Tja er zijn veel merken die goeie sub's maken en gelukkig zijn er veel mensen metverschillende smaken
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sound

Citaat van: Stadium III op november 03, 2008, 20:16:23
Kwa prijs kan zekers wel duur zijn maar kwa kwaliteit vindt ik ze ook goed,verder tja is een DD12,15,18 ook niet goedkoop

Tja er zijn veel merken die goeie sub's maken en gelukkig zijn er veel mensen metverschillende smaken

Wat ik bedoel is dat er goedkopere subs zijn die de bijna of zelfs op het zelfde nivo zitten als de rel,s.
Wat dat betreft is de rel aan alle kanten ingehaald en drijft het merk op zijn goede naam.
Ik ben zelf in het verleden eigenaar geweest van verschillende rel's maar vond deze alleen speciaal
voor muziek zeer goed maar wil je er ook echt slam bij dan zal je toch echt je geldboom moeten aanspreken.
Mijn BK monolith BV heeft geweldig veel slam en doet het redelijk met muziek voor de prijs van nog geen 700E.
Nogmaals, rel maakt zeer goede subs maar voor iets minder dan de helft van de stadium heb je tegenwoordig
net zulke goede sus en dan heb ik het niet over de dd12, dd15 of dd18 want die vind ik helemaal overpriced.
Dit is mijn persoonlijke ervaring en mening dus trek je er niet te veel van aan :wink:

Groet,

Sound.

Stadium III

Citaat van: sound op november 03, 2008, 23:56:22

Dit is mijn persoonlijke ervaring en mening dus trek je er niet te veel van aan :wink:

Fijn dat we allemaal anders zijn

En idd heb de monolith meerdere keren gehoord en er zit zeer veel slam in ja  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4