Mijn set.

Gestart door robb, mei 24, 2008, 13:22:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

robb

Leuk dit Marantzforum!
Mijn set bestaat uit een PM15S1, SA15S1,SR8200,TT42 en een DV4001.Deze heb ik aangesloten
op 2 Dynaudio Focus 110 voor stereo en voor de surround ook nog 2 Dynaudio W42 en een center
42 icm een REL Quake.Ben buitengewoon tevreden met deze combi. Heb jaren stereo geluisterd met
de 8200 en 5 Dynaudio 42 serie.Hoe goed ook, een reciever heeft gewoon niet hetzelfde als een twee-
kanaals versterker. Nu ik nieuwe frontspeakers icm de 15 set heb is er een wereld voor me open
gegaan.De Dynaudio s hebben lang moeten inspelen maar nu een prachtig geluid! Met jazz,pop,klassiek
maakt niet uit wat je in de lade doet. Detail,hoog midden laag -voor mij- klinkt het geweldig!
Zo heb ik het "beste"van twee werelden.Films met de 8200 en stereo met de 15. :-)

Mijn wensen zijn de st15s1 en de tt15s1.

Nu, de eerste wens is uitgekomen.
De dab tuner is geweldig, wat een kwaliteit.
Jammer dat er niet echt veel zenders (10) zijn maar ook
de fm tuner is niet te versmaden.
En dan de looks, geweldige set nu met zijn drieen op elkaar. :-D

De tweede wens,daar ben ik nog niet uit.
Draai wel regelmatig een lp, maar denk dat de tt15s1 te
kostbaar is voor af en toe een lp.
We zien wel.




Maurice

Klinkt als een leuke set Robb!
Zelf ben ik al jaren fan van de combinatie Marantz/Dynaudio (was mijn oorspronkele doel).
Maar:
TTIWWP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

en voor de verandering  TTIWWP

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Na aanschaf van de SC-7 pre kan ik wel zeggen dat mijn set nu wel naar mijn zin is, hierbij een paar pictures.







Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Lapti

yep ik voel iets gebeuren hier beneden van het kijken naar die plaatjes!  :kwijl:
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mars

Citaat van: Paul op januari 23, 2009, 20:52:14
Na aanschaf van de SC-7 pre kan ik wel zeggen dat mijn set nu wel naar mijn zin is, hierbij een paar pictures.









Echt helemaal af en onwijs mooi pompom , Paul.

Ik heb zo in mijn hoofd 8-) een lijstje van mooiste sets van het marantzforum notworthy notworthy pompom .

En nu zeker met je laatste aanwinst, sta jij behoorlijk heel hoog in mijn lijst.  :yes: :yes:



Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: Lapti op januari 23, 2009, 21:32:29
yep ik voel iets gebeuren hier beneden van het kijken naar die plaatjes!  :kwijl:

hahah yeps gooi de piemelpil maar het raam uit byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

ziet er mooi uit hoor paul  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

HiFi gek

Mooi hoor Paul , vooral de kombinatie van SC 7  en  SM 7 uit de Esoteric serie .

Ik wilde vroeger jaren lang de SC 11  en SM 11 hebben maar kon het helaas nergens vinden tweedehands , internet bestond toen nog niet dus was het advertenties plaatsen in kranten e.d.

Ben toen uiteindelijk uitgekomen op de kombinatie : Model 170dc  en   Model 3250 B  .


Groeten  EDWIN  B