Server ruimte en..............

Gestart door BernHardN, september 14, 2006, 17:04:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BernHardN

was vandaag bij een klant in de server ruimte, daar staan al die kasten met computers en er was een kast met (op afstand) erg mooi uitziende zwarte units zo'n 2 meter hoog.
maar was zo wat aan het praten en toch bllef die kast mijn aandacht trekken, dus einde gesprek  ik naar die kast...............
en wat zat er in?
5!! x de Marantz st4000 2x een marantz versterker  hello en daaronder nog 5 (helaas) bose versterkers.
al die tuners stonden op een andere zender afgestemd,
ik kon niet vragen waarvoor dit diende maar het zal wel het interne geluids voorziening zijn geweest zag er erg imposant uit.  :-o





wou dit gewoon even kwijt

Bernhard

Stadium III

wat kan het werk toch soms wel eens leuk zijn  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Toch zou dat wel om een fotootje vragen  nopompom
Als je er nog een keer komt, dan moet je er zeker ??n regelen!

Toch schijnen die bose versterkers niet heel slecht te zijn qua kwaliteit. Mooi klinken is misschien wat anders, maar wel stabiel en goede levensduur.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

KoninK

hier in het faculteitsgebouw van CTW in enschede staat in elke collegezaal een PM-8000 om twee bose, weetikveelwelktype, aan te sturen. moet zeggen, geluid is best goed, vooral als je nagaat hoe groot de zaal is en hoe klein die twee speakers zijn.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

MadVillain

Bij m'n vorige baan hadden we een Marantz 5 cd wisselaar staan. Waar we dus in de late ploeg veeeeel gebruik van maakten.
5 vette cd's erin, shuffle en gaan! :D

Stadium III

kijk ook altijd goed !!! lekker de muziek op en werken !!!

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4