Aantal PM's per ledengroep aangepast!

Gestart door Maurice, maart 24, 2008, 00:41:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HiFi gek

MAURICE . 


Ik heb ook al een tijd dat ik geen PM meer kan versturen naar een bepaald forumlid , deze persoon is BEARKE65 .
Als ik het goed begrijp moet ik zowel mijn in en outbox dus leegmaken , dan zou het dus opgelost kunnen zijn ?
Tenzij natuurlijk de in en outbox van BEARKE65 vol zit begrijp ik er uit .

Groeten  EDWIN  B

Maurice

Citaat van: HiFi gek op september 28, 2008, 19:38:27
MAURICE . 


Ik heb ook al een tijd dat ik geen PM meer kan versturen naar een bepaald forumlid , deze persoon is BEARKE65 .
Als ik het goed begrijp moet ik zowel mijn in en outbox dus leegmaken , dan zou het dus opgelost kunnen zijn ?
Tenzij natuurlijk de in en outbox van BEARKE65 vol zit begrijp ik er uit .

Groeten  EDWIN  B

Indien je meer dan 50 berichten hebt opgeslagen (zowel in als uitbox), dan helpt het inderdaad om berichten te verwijderen.
Daarnaast heeft BEARKE65 echter maar een opslagcapaciteit van 5 stuks (gezien aantal postings). Kan dus goed wezen dat hij de beperkende factor is.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HiFi gek

Citaat van: Maurice op september 28, 2008, 19:44:16
Indien je meer dan 50 berichten hebt opgeslagen (zowel in als uitbox), dan helpt het inderdaad om berichten te verwijderen.
Daarnaast heeft BEARKE65 echter maar een opslagcapaciteit van 5 stuks (gezien aantal postings). Kan dus goed wezen dat hij de beperkende factor is.


MAURICE

Ik ben er nu achter wat de oorzaak is .
BEARKE65 zijn opslag capaciteit van 5 stuks zal de oorzaak zijn

IK heb zelf maar 19% van de opslag capaciteit in gebruik , dus ligt het denk ik niet aan mij .


Groeten EDWIN  B

Belobuma

#18
hallo Maurice,

S.O.S. HLP
Ik kan geen privé berichten meer naar "pm2002226b"versturen versturen omdat ik steeds dit bericht krijg :

PM kon niet verstuurd worden aan 'pm2002226b' vanwege het overschrijden van de PM limiet.

Zelf zit ik pas op 20% van mijn limiet zou jij pm2002226b daarvan op de hoogte willen brengen, ik wil hem nl. dringend mijn emailadres toesturen.
Alvast bedankt. notworthy

Polk Salad Annie

Maurice

Citaat van: Belobuma op september 17, 2009, 17:31:01
hallo Maurice,

S.O.S. HLP
Ik kan geen privé berichten meer naar "pm2002226b"versturen versturen omdat ik steeds dit bericht krijg :

PM kon niet verstuurd worden aan 'pm2002226b' vanwege het overschrijden van de PM limiet.

Zelf zit ik pas op 20% van mijn limiet zou jij pm2002226b daarvan op de hoogte willen brengen, ik wil hem nl. dringend mijn emailadres toesturen.
Alvast bedankt. notworthy


Done ;)
Hij gaat zo zijn inbox legen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

pm2002226b


Belobuma

Citaat van: Maurice op september 17, 2009, 18:36:56
Done ;)
Hij gaat zo zijn inbox legen!

Maurice ik weet niet hoe zwaar jij bent maar je bent je gewicht in Goud uh ik bedoel in Marantzen waard.
Polk Salad Annie

Maurice

Het komt nog wel eens voor dat mensen niet kunnen PM'en, dus mensen, let op de maximale aantallen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Zojuist de limieten opgehoogd, begint nu bij 50 berichten!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

geoffreyvanvugt

Nu ik ook donateur ben, betekent dit dan ook dat mijn PM7003 naar een PM8005 gaat?😂
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Marvin

Nee dan had je beter aan jezelf kunnen doneren.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude