Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theo1

#780
Hallo allemaal,

Ik ben voornemens mijn Installatie te verkopen o.a mijn:
Marantz PM-14 High-End Versterker (zwart)
Wat zou ik hiervoor kunnen krijgen, zijn er misschien hier op het
forum liefhebbers voor ?

JohnWx

tussen 1250 en 1500 euro succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ToonVanLooy

Ik heb hier een origineel marantz meubel staan. Maar volgens de wederhelft past het niet meer in het nieuwe huis...
Iemand interesse of een idee van prijs?
https://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFg3Njg=/z/RJEAAOSw3nNdz~bk/$_86.JPG

SB_Marantz

Jammer dat er geen set in staat.
Dit soort meubels brengen niets op helaas.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

ToonVanLooy

Set stond erin, maar speelt zo goed dat ik deze bijhoud  :-D

Barre72

Heb hier een PM7004 en een NA7004 (beide zilver) te veel staan.  Enig idee wat ik daar nog voor zou kunnen krijgen ?
Set 1 : Marantz PM7000N - Marantz UD5007 - Monitor Audio RX6 - LG C7V
Set 2 : Marantz PM7004 - Marantz CD5003 - Pioneer S-A4SPT-PM (Pure Malt) - Raspberry PI + Volumio
NAS : HPE Proliant Microserver + Rocky Linux 9 (NFS, MiniDLNA)

agr64

Toevallig de laatste tijd M'plaats voor een pm in de gaten gehouden. De 7004's hebben vaak een vraagprijs tussen de 275 en 325 en gaan vermoed ik voor rond de 225 uiteindelijk weg.

Bij een NA7004 is de bandbreedte veel groter. Vraagprijs tussen de 125 en 275. Heb er zelf ooit een voor 100euro gekocht compleet met doos en alle acc'n nog in het plastic.

Verder heb ik het idee dat zilver minder goed verkoopt dan zwart.....

Maus

De hele hifi markt is een beetje gekelderd. Veel kiezen de laatste tijd voor Sonos en aanverwanten en gooien de rest op MP.

ToonVanLooy

Uiteindelijk toch maar beslist om de hele set te verkopen, iemand interesse of een idee qua prijs voor het volgende:

Speakers: Marantz HD 700
Versterker: Marantz PM 550 DC
Tuner: Marantz ST 450
Platenspeler: Marantz TT 6000

Dit alles in een kast van Marantz zelf.

https://photos.app.goo.gl/p6aEG9Ewgsp7YBB88

Frits Denon

Dag Toon. Is een mooie set zo te zien. Ben je de 1ste eigenaar?
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

ToonVanLooy

Mijn grootvader was eerste eigenaar, heb zelfs de boekjes en rekeningen er nog van :-)

Frits Denon

Mooi dat je alles nog hebt. Is een pre voor de verzamelaar.

Set is , denk ik, uit de Philips periode van Marantz. Dat was toen de redding van Marantz als merk. Ik denk dat de draaitafel en de speakers zeker in de smaak zullen vallen, indien de luidsprekerranden nog gaaf zijn.

Tuner zal wat minder interesse voor zijn in deze digitale tijd met internetradio en zo.

Versterker is erg afhankelijk van de werking, moet mogelijk een revisie hebben.

Het is maar wat een gek ervoor geeft. Een verzamelaar van dit soort sets zal er meer voor over hebben dan iemand die alleen maar naar de onderdelen kijkt. Wacht even rustig af, hier zijn Marantz liefhebbers en kenners die je vast een beter beeld kunnen geven of iemand weten of mogelijk zelf interesse hebben.

Je bent in elk geval op het juiste forum!

Groet,
Frits
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

ToonVanLooy

Versterker werkt perfect, alle knoppen werken. Net zoals de radio, platenspeler en speakers, nergens scheurtjes in de randen! Bedankt voor het antwoord!

Paul

Zeker een mooie aanvulling voor de vintage verzamelaar.  pompom
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

BVB

#794
Word dit alleen als set verkocht?
Heb wel interesse in de HD 770.....