Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

ToonVanLooy


Eric B.

Wat zou ik nog kunnen vragen voor mijn Marantz SR6009?
Alles aanwezig qua doos, handleiding, microfoon,etc nooit in de ruimte gerookt en ziet eruit als nieuw?

Frits Denon

Mijn Rel Q150E is sinds de aanschaf van een stel TDL Studio 2 transmissionlines in mijn luisterruimte werkeloos geworden. Wat zou ik er voor kunnen vragen? Ziet er netjes uit, is incl.netjes front, 220V voeding- en neutrik kabel. Werkt uiteraard goed.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Whisper.nl

#798
ik zie rare prijzen.

Maar wat is een redelijke prijs voor een Accuphase E205 ( is van een vriend. ik heb zelf deE305)

met dank aan SB gevonden.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

NB

Zou dat even googelen.Dan komen er vanzelf prijsindicaties bovendrijven.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

SB_Marantz

hifishark/sold items.  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Whisper.nl

#801
Citaat van: SB_Marantz op februari 17, 2020, 10:13:31
hifishark/sold items.  8-)

thanks. die kende ik nog niet . En gevonden

direct ff in mijn favorieten gezet.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Silverbug

Ik heb een 5020 cassettedeck die binnenkort mag vertrekken. In goede uiterlijke, ongereviseerde maar werkende staat (als in hij gaat aan), maar nooit getest bij gebrek aan cassettes. Wat zou dat moeten opleveren? En zou het eventueel beter zijn om hem zelf te laten reviseren en daarna in optimale staat te verkopen? Ik zou hem naar Wijchen kunnen brengen, maar ik heb door meelezen inmiddels ook begrepen dat hier wel liefhebbers zijn die wel revisies uitvoeren. Ik ben benieuwd naar reacties.

Daarnaast heb ik net als Eric B een SR6009 met doos, boekjes en alle toebehoren. Daarvoor dacht ik zelf afgaande op marktplaats aan een vraagprijs van rond de €500, is dat reëel volgens jullie?

KoningMusic

Hallo, Ik wou een marantz set te koop aanbieden maar weet niet goed waar en hoe. Kan iemand mij er doorheen loodsen?
Mvg. KoningMusic

Vinyl_Fuchs

Er bestaat hier een te koop sectie. Zie voorwaarden aldaar. Gr. Roy
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

DMH

Hallo,

Ik heb een niet werkende Marantz 4230 op marktplaats gezet omdat ik hier nog niet mag verkopen.
Ik schrik een beetje van de biedingen.
Wat is een redelijke prijs?
Ik wil weten wanneer ik een bod moet accepteren.

Frits Denon

Wat een gek er voor geeft. Op vintage spullen wordt tegenwoordig hoog geboden. Doe er je voordeel mee.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

j.neijssen

Hallo,
ik ben van plan om een geintegreerde versterker met streamingfunctie te kopen en dus komt mijn Marantz PM-66KI beschikbaar. De versterker is in nette staat en wordt nog wekelijks gebruikt naar alle tevredenheid. Nauwelijks gebruikssporen. Recent had ik wat problemen met verschillen links en rechts, maar dat is na schoonmaken van de bronkeuzeschakelaar opgelost. Wat is zoiets waard en is er interesse voor?
Bedankt voor de hulp. Ik hoop dat iemand er nog iemand blij mee kan maken.
Groeten, Joost

JohnWx

Citaat van: j.neijssen op november 25, 2020, 14:29:23
Hallo,
ik ben van plan om een geintegreerde versterker met streamingfunctie te kopen en dus komt mijn Marantz PM-66KI beschikbaar. De versterker is in nette staat en wordt nog wekelijks gebruikt naar alle tevredenheid. Nauwelijks gebruikssporen. Recent had ik wat problemen met verschillen links en rechts, maar dat is na schoonmaken van de bronkeuzeschakelaar opgelost. Wat is zoiets waard en is er interesse voor?
Bedankt voor de hulp. Ik hoop dat iemand er nog iemand blij mee kan maken.
Groeten, Joost

Ja vast wel maar de meeste willen een KI of SE toch graag met een service beurtje hebben of de prijs moet ernaar zijn

Zet hem te koop kan maar zo 200 euro opleveren rare handel voor sommige type's
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

j.neijssen

Ok, bedankt. Ik ga eerst maar eens kijken of het geluid van de nieuwe me bevalt. Groeten Joost