Prijsvraagbaak

Gestart door Maurice, maart 23, 2008, 22:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

KayaRahnee

Ik heb interesse voor eventuele aankoop van een oudje, een Luxman L-80v versterker.
Deze heeft nooit enig nazicht genoten, maar speelt volgens verkoper zonder problemen.
Zelf vind ik het wel verstandig en dus nodig om deze bij eventuele aankoop volledig en grondig te laten nakijken.
Rekening houden met deze extra onkosten mijn vraag:
Wat is een realistische vraagprijs voor zo'n oudere Luxman L-80v?
Alvast bedankt.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

bramdg

#766
Hallo,

Misschien binnenkort tijd voor een andere DAC .....(nog geen enkel idee wat)

Hoeveel zou ik zo nog kunnen vragen/krijgen voor men huidige ?

METRUM DAC
NOS mini DAC quad ( two dacs per channel)
met bijhorende voeding (7VA voeding upgrade voor Quad Dac)

in 2010/11 nieuw 290 euro + 145 euro.


iemand een idee ?

Alvast Bedankt !
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

erwinc

Ik denk er aan om mijn Marantz PM-14S1 SE te verkopen.
Reden is dat ik mogelijks ga overstappen op een aparte DAC/streamer plus eindversterker.

Wat zou een correcte prijs zijn voor een zwarte PM-14S1SE in goede staat?
Het toestel is ongeveer 2 jaar oud en ik heb nog de originele verpakking.

KayaRahnee

Op de 2dehands.be staat er eentje te koop ... bieden vanaf € 1.150,00.
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

erwinc

Citaat van: KayaRahnee op oktober 27, 2017, 14:38:58
Op de 2dehands.be staat er eentje te koop ... bieden vanaf € 1.150,00.

Bedankt. Dat is die van mij. Wou weten of de prijs correct was.  :wink:

KayaRahnee

Citaat van: erwinc op oktober 27, 2017, 14:44:09
Bedankt. Dat is die van mij. Wou weten of de prijs correct was.  :wink:

Oeps.  violent1
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

fchans84

Ik heb de volgende marantz spullen gekregen om te verkopen. Wat is een nette prijs voor het totale pakket?

- Amplifier PM-84 II

- CD 85 Player

- Tuner ST-64

ps: ik heb er ook 2 boxen van Bang & Olufsen type 6513 bij zitten.

Met vriendelijke groet, Hans

Saurier

Hoi allemaal, ik ben nieuw in de wereld van Marantz en sta op het punt een 2238 receiver te kopen. Deze lijkt in originele staat waarbij alles naar behoren functioneert. Wat mag zo'n apparaat kosten? Onderhandelingen lijken op 225 uit te komen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen. Bedankt!

Wouter_m

Een NR1506 onuitgepakt nieuw in de doos...
Bij het overlijden van mn vader vind ik een Bowers & Wilkins installatie (2x 683 en 2x 685) surround set.
De 683 speakers stonden aangesloten op een Rotel RA1592 maar de 685 en de Marantz staan ongebruikt in de doos.

De B&W zoek ik te houden vr de leef ruimte en de slaapkamer.

Maar wat is de NR1506 waard?
Deze gaat op marktplaats maar daar vind ik weinig gelijkaardig aanbiedingen om een idee van de waarde te hebben.

thanks all : )

:gp:

Maarten110

ik kan helaas niets zinnigs zeggen over de NR maar gecondoleerd met het verlies van je vader.  nopompom

Frits Denon

Citaat van: Wouter_m op maart 14, 2019, 10:17:45
Een NR1506 onuitgepakt nieuw in de doos...
Bij het overlijden van mn vader vind ik een Bowers & Wilkins installatie (2x 683 en 2x 685) surround set.
De 683 speakers stonden aangesloten op een Rotel RA1592 maar de 685 en de Marantz staan ongebruikt in de doos.

De B&W zoek ik te houden vr de leef ruimte en de slaapkamer.

Maar wat is de NR1506 waard?
Deze gaat op marktplaats maar daar vind ik weinig gelijkaardig aanbiedingen om een idee van de waarde te hebben.

thanks all : )

:gp:

70% van de huidige nieuw waarde lijkt mij netjes.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Mickey750

Ik ben hier en daar aan het uitkijken voor een goede en mooie PM 16
Marantz PM14 KI / CD15 / B&W 802 S3 / Thorens TD125
Van Den Hul  THE MAGNUM
Nordost Heimdall  XLR

Mickey750

Wat mag een goede en mooie PM16 kosten ?
Marantz PM14 KI / CD15 / B&W 802 S3 / Thorens TD125
Van Den Hul  THE MAGNUM
Nordost Heimdall  XLR

stijn

#778
Ik heb hier een 2238b die nog speelt maar aan revisie toe is (lijkt vooral te veel lage tonen te produceren). Hij staat hier stof te vergaren en de kans dat ik hem nog ga gebruiken is miniem dus hij mag weg; ik laat hem liefst aan iemand hier die er nog plezier aan wil beleven. Bijna symbolische bedrag van 50euro lijkt mij daarvoor wel schappelijk? Enige probleem is dat ik kan geen nieuwe 'te koop' topics kan starten wegens te weinig posts. Valt daar iets aan te doen?

edit: is ondertussen weg!

Vinyl_Fuchs

Citaat van: stijn op mei 26, 2019, 15:54:44
Ik heb hier een 2238b die nog speelt maar aan revisie toe is (lijkt vooral te veel lage tonen te produceren). Hij staat hier stof te vergaren en de kans dat ik hem nog ga gebruiken is miniem dus hij mag weg; ik laat hem liefst aan iemand hier die er nog plezier aan wil beleven. Bijna symbolische bedrag van 50euro lijkt mij daarvoor wel schappelijk? Enige probleem is dat ik kan geen nieuwe 'te koop' topics kan starten wegens te weinig posts. Valt daar iets aan te doen?
Diegene die geïnteresseerd zijn, zullen dit berichtje heus wel lezen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.