ik graag weten of er een marantz cd60se bestaat

Gestart door lionb, september 07, 2006, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

lionb

ik wil graag weten of er een marant cd60se bestaat en of iemand er foto s heeft grolaf

Maurice

Citaat van: lionb op september 07, 2006, 16:30:39
ik wil graag weten of er een marant cd60se bestaat en of iemand er foto s heeft grolaf
Hij bestaat wel (google er maar eens op).

Ik heb slechts ??n foto kunnen vinden:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

We gaan hem binnenkort wel open schroeven,en luisteren natuurlijk :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Vandaag was het zover,we hebben de CD60SE open gemaakt en naast een CD60 gezet :-)

De verschillen laat ik wel zien als ik de pics online heb,klankmatig zijn lionb en ik het wel over eens dat er geen verschil te bespeuren is,ook zijn wij het met elkaar eens dat de CD60 al dan niet met een SE een behoorlijk knappe cd speler is notworthy

Lachuh mensen want een CD60 gaat voor ca ?60,- van de hand  pompom pompom,daarmee haal je een nette speler in huis.

greetz Marco & Olaf aka lionB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Ben benieuwd!

Met welke andere spelers hebben jullie nog meer vergeleken? En op welke set?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Versterker PM95,en de Seas luidsprekers.

Ook hebben we de CD11le vergeleken met de CD60/60se en de CD11le wint voornamelijk aan meer dynamiek en iets strakkere laagweergave,zet je de goingprijzen er tegen dan is een CD60se echt een toppertje en is een CD11le overpriced  nopompom

Zowel de CD60 als de CD60se hebben een TDA1541A chip en een CDM4  loopwerk ,en daar was ik toch al een beetje fan van.

ook denk ik dat deze oudere spelers nog een behoorlijk tijdje mee kunnen.

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

Hmmmmm zou dat nu dan een vergelijkingstest onder streamers gaan worden?