DLS R-55

Gestart door PM95, maart 03, 2008, 14:31:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

#15
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 00:59:07
wat zijn DIY ?
DIY=DHZ, al die afko's ook tegenwoordig,  :wink: Do it yourself = Doe-het-zelf. In goed Nederlands heten die dingen zelfbouwluidsprekers.

TurboMarco

de hond gaat voor de krat bier  :lol:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marco op januari 09, 2010, 09:06:30
de hond gaat voor de krat bier  :lol:
Mag het ook glühwein zijn met deze gevoelstemperatuur?  :wink:

Marantz 81

#18
haha ok  :-)  

wat me trouwens wel opvalt is dat je in de recensie schrijft over dat het hoog van de R55  nogal tam is

bij mij kan het best fel zijn bij sommige nummers maar nooit scherp :wink: zal ook wel met apparatuur en bekabeling te maken hebben zoals je omschreef in je recensie , voor mij is deze combinatie echt een perfecte match

enigste wat ik nog te wensen zou hebben is een extra eindversterker om te biampen ,er is zeker nog meer uit te halen ,omdat ik altijd wil weten hoe alles in elkaar zit had ik een woofer eruit geschroeft zit wel echt een flink dikke magneet achter zeg  , er zit ook bitumen op de zijpanelen geplakt

maar wat een soundstage zetten deze speakers neer zeg  hello

TurboMarco

Bump !  :-)

Ik ben op zoek naar de R55 ....en ik heb ze gevonden  :wink: ,nu moet ik alleen nog tot een mooie aanschafprijs komen .

De bedoeling is iig dat ze dan als rears functioneren ,de center heb ik immers al .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 20, 2011, 13:20:57
Bump !  :-)

Ik ben op zoek naar de R55 ....en ik heb ze gevonden  :wink: ,nu moet ik alleen nog tot een mooie aanschafprijs komen .

De bedoeling is iig dat ze dan als rears functioneren ,de center heb ik immers al .

Jamo overloper



Eerst hoorde je heel veel over het merk nu wat minder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

De set waar ik mee bezig ben is hier eerder over de vloer geweest ,de prijs die er nu voor gevraagd word is mij veel te gek ,dus the search go's on  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 20, 2011, 13:53:54
De set waar ik mee bezig ben is hier eerder over de vloer geweest ,de prijs die er nu voor gevraagd word is mij veel te gek ,dus the search go's on  :-)

Je had de Jamo's toch
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: Marco op juli 20, 2011, 13:53:54
De set waar ik mee bezig ben is hier eerder over de vloer geweest ,de prijs die er nu voor gevraagd word is mij veel te gek ,dus the search go's on  :-)

ik heb ze toen voor dacht 700 euro per paar gekocht bij de heihorst

ze worden maar zelden 2de hands aangeboden

Marantz 81

DLS is zijn verkoop gestopt in nederland met home audio ,zal wel teveel concurrentie zijn denk ik

Als je op hun site kijkt bij home audio is er geen dealer of groothandel meer in nederland

Wesley1911

Top Speakers!

Heb ze zelf ook staan, spelen perfect voor ooit een film heb ik er een center bij gekocht. natuurlijk de zelfde serie dus de DLS RC55
dit hele set is ook Te Koop omdat ik aan het kijken ben naar een set DLS M66

Top forum!

Wesley1911

DLS is helemaal niet gestopt in nederland hoor!!
Gelukkig niet de heihorst in zeeland verkoopt het nog steeds:)

Marantz 81

Dat is wat ik dacht omdat er eerst meerdere aanbieders waren in nederland die ermee gestopt zijn en ook op hun site  (destijds toen ik dat gepost had) er niks meer stond , de hiehorst verkoopt het idd nog ik was daar eind oktober vorig jaar ,en aantal zaken verkopen de nieuwe serie on wall speakers zoals rondevries

M66 is een hele speaker lijkt mij ,destijds ook nog overwogen  :yes:

Marvin

Citaat van: Marantz 81 op februari 22, 2012, 21:04:28
M66 is een hele speaker lijkt mij ,destijds ook nog overwogen  :yes:

Als ze halve luidsprekers gaan leveren zullen er inderdaad weinig handelaren overblijven....  clown1

Marantz 81

Haha , hele mooie , moest het zijn  :-D