Nieuwe Marantz receivers?

Gestart door daxie, september 01, 2006, 18:15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

daxie

Hallo,

weet iemand wat de spec/richtprijzen van de nieuwe marantz receivers zullen zijn? En wanneer ze zullen uitkomen?

Ik kijk nu ongeveer naar een SR5600, maar als in dezelfde prijscategorie een nieuw model met HDMI switching op de markt komt zal ik toch even twijfelen...

Ik had de idee dat ze op de IFA die nu loopt voorgesteld zouden worden...

Iemand meer info?

Thnx

Wouter

Maurice

Ik heb van iemand van Marantz NL begrepen dat er in augustus/september een nieuwe dvd-speler op de markt komt, dus dan zullen de receivers ook wel komen denk ik  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

heb de nieuwe serie's al gezien in de folder

Er komt wel meer hdmi in de toestellen maar er zit ook een flink prijsverschil in

de sr 7500 stond voor een 1000 euro in de boeken geschreven en de nieuwe opvolger de 7001 met hdmi en een andere voeding kom je op de 1399 uit !

dus jah komt wel een nieuwe reeks maar om te zeggen dat ik ze mooier vindt dat ook niet.

Stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

SB_Marantz

Ik heb de nieuwe lichting receivers al mogen bewonderen genaamd ZR.

Deze nieuwe lichting is duurder geworden met een gemiddeld prijsverschil van tussen de 100,- en 150,-

Het prijsverschil zit hem erin dat het gebruikte soldeertin vanaf Januari geen lood meer mag bevatten wat het solderen wat lastiger maakt.

Dus moeten er aanpassingen gemaakt worden tov de printen.


Ik heb trouwens vorige week een SR-5600 aangeschaft en ben er zeer over te spreken.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM