Geen internetradio meer op NA7004

Gestart door SMarcelS, september 13, 2020, 19:38:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SMarcelS

 byebye

Vinyl_Fuchs

#1
https://marantz-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7102/~/internet-radiodienst-door-vtuner

$3 per jaar zal nog wel te verhapstukken zijn, mag ik aannemen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

i2Paq

Ik vind het kwalijk dat voor een dergelijk apparaat er geen update komt om TuneIn te kunnen gebruiken.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

xander32

Je hebt dan echt valse verwachtingen, het apparaat debuteerde 10 jaar geleden joh.

Citaat van: i2Paq op september 14, 2020, 19:37:54
Ik vind het kwalijk dat voor een dergelijk apparaat er geen update komt om TuneIn te kunnen gebruiken.

i2Paq

Citaat van: xander32 op september 14, 2020, 20:04:18
Je hebt dan echt valse verwachtingen, het apparaat debuteerde 10 jaar geleden joh.

Toen had je ook al TuneIn, kleine moeite van Marantz om deze dmv. een softwareupdate als bron toe te voegen.

Zelf was ik niet onder de indruk van de NA7004, vanaf dag 1 software-ellende en onstabiel. Mijn Roku Soundbridge in die tijd was stabieler en dat voor veel minder geld.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...