VHD The source VS pure silver met WBT pluggen

Gestart door thom, januari 15, 2008, 16:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thom

heb vandaag deze kabels opgehaalt, ze komen tussen me vv en ev (voorlopig het eerste paar). Vdh spreekt voor zich, maar de anderen is een 100% zilveren kabel met WBT pluggen, ik heb alleen niet de volleding afgewerkten kabel want die waren al uitgeleend. daar zit nog een zwarte mantel over heen geloof ik en de pluggen en kabels zit nog een hoesje omheen.

maar ga zo een een beetje aansluiten en laat het horen als ik meer weet.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

yep ben ook benieuwd wat jij van zilvah :wink: vind :yes:

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

joep

Heb toevallig gisteren ook een nieuwe kabel gekocht. Voor tussen de SA-15 en de SR-14.
De vd Hul d-102 mklll met een lengte van 80 cm.
Het verschil was gelijk te horen. Het geluid was meer open en had meer detail.

thom

oke ben er uit wordt zeker de zilveren, maara ik doe effe die vdh ertussen hoorde gelijk dat het minder klonk dus er gelijk maar weer uit gehaalt. dus die zilveren er weer tussen doet een kanaal het niet. ik had zoiets van WTF, dus weer een vdh kabel ertussen gedaan. werk gewoon goed.

dus ik die zilveren kabel doorgemeten en werkt allemaal prima, effe de plug open gedraait ook alles goed, maar hoe komt het nu dat een kabel het niet doet????? zal dei leuk vinden frusty

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op januari 17, 2008, 16:26:51
Kan een breuk in 1 van de interlinks zijn.

nee heb ze doorgemeten en werkt gewoon HLP

Paul

Citaat van: thom op januari 17, 2008, 16:27:56
nee heb ze doorgemeten en werkt gewoon HLP

De interlinks omdraaien dus L naar R / R naar L.
Dan ff rommelen aan de kabel.
Alles zit goed gesoldeerd zeg je,.........anders weet ik het ook niet.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op januari 17, 2008, 16:30:33
De interlinks omdraaien dus L naar R / R naar L.
Dan ff rommelen aan de kabel.
Alles zit goed gesoldeerd zeg je,.........anders weet ik het ook niet.
allemaal al gedaan heel vaag?? maargoed zal morge wel zien al ik ze terug ga brengen

thom

gelukkig was het enige probleem dat ik ze er echt heel ver in mot douwe, met grof geweld dus alles werkt weer goed pompom

Paul

Citaat van: thom op januari 18, 2008, 14:30:05
gelukkig was het enige probleem dat ik ze er echt heel ver in mot douwe, met grof geweld dus alles werkt weer goed pompom

Kijk jij maar uit, slopert.  byebye :schater: :schater: :no: :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site