SR14 MK2, wie heeft.......en een 2e vraag

Gestart door themaestro, juli 22, 2020, 19:06:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

themaestro

er toevallig een Nederlandse handleiding van dit monster? Ik krijg deze online niet gevonden, enkel in het Engels.
Alvast bedankt.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Marvin

Weet niet of ik hem er bij heb gekregen, zal na m'n vakantie eens voor je zoeken.
Daar mag je me over een week best aan herinneren hoor, dan ben ik weer thuis.

JohnWx

Citaat van: marvin op juli 23, 2020, 23:24:22
Weet niet of ik hem er bij heb gekregen, zal na m'n vakantie eens voor je zoeken.
Daar mag je me over een week best aan herinneren hoor, dan ben ik weer thuis.

Fijne vakantie  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Het is hier heerlijk op de Veluwe, beetje fietsen en bier drinken.
Lekker langs de boerderijen voor m'n vlees, melk, honing, kaas, fruit en eieren, ik vermaak me hier wel. [emoji4]

themaestro

Citaat van: marvin op juli 24, 2020, 19:47:58
Het is hier heerlijk op de Veluwe, beetje fietsen en bier drinken.
Lekker langs de boerderijen voor m'n vlees, melk, honing, kaas, fruit en eieren, ik vermaak me hier wel. [emoji4]
Let wel op de goede volgorde, eerst fietsen dan bier drinken :-D :-D
Dank voor je reactie, mocht ik over een week nog niet geslaagd zijn dan trek ik even bij je aan de bel.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Marvin

Aan de fietsbel van de bierfiets, ja zeker doen hoor..  [emoji4]

themaestro

Vandaag zitten stoeien met de setup van de sr14mk2. Nou hou ik van goed geluid maar van de mogelijkheden van deze machine heb ik geen kaas gegeten. Naar de achterzijde kijkend wordt ik helemaal dol van de vele aansluitmogelijkheden.
Vandaag de cd17 aan willen sluiten maar ik kreeg er geen geluid uit en nu roep ik om hulp.
De cd17 heeft een analoge uitgang en die heb ik  met een interlink verbonden  met de cd ingang, te vinden onderaan in de rechter audio groep. Echter als ik dan de sourceknop aan de voorzijde gebruik vind ik de cd niet, geen geluid dus. Wat zijn mijn opties? Alle hulp is welkom.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Stadium III

Heb je wel geluid uit de sr 14 met de radio
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

themaestro

Citaat van: Stadium III op juli 25, 2020, 21:35:17
Heb je wel geluid uit de sr 14 met de radio
Ik heb er geluid uit gekregen door de analoge uitgang van de cd17 aan te sluiten op de audio ingangen achter het paneel aan de voorzijde.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

themaestro

Vandaag weer aan het rommelen geweest en ik heb een aansluiting gevonden waar geluid uit komt. Eerlijk gezegd wist deze onwetende niet dat een tulp ook op een digi uitgang kan. Dus nu zit er een tulp in een digitale output van de cd naar de dig4 van de versterker et voilá.
Echter heb ik van de verkoper begrepen dat de sr14 aangesloten moet worden op een TV zodat je via een on screen display de settings dan kunt aanpassen. Gaan we binnenkort eens voor zitten.
Maar wat een geluid komt eruit, goeiendag!
Heb er nu mijn Phonars Veritas P5 EdMa aanhangen en de set staat nu in een wat kleine kamer, hierdoor heb ik nu een diep en vet laag. De SR14 moet weer naar beneden naar een grotere woonkamer met tegelvloer en aangesloten worden op mijn XT8F speakers. Wordt vervolgd.......
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Marvin

Ik heb geen handleiding kunnen vinden.
Menu wijkt wat af van de lagere modellen en van de wat nieuwere.
Maw, het is een beetje onhandig in elkaar geknutseld.
Maar dat er een behoorlijke bak herrie uit komt is wel duidelijk. [emoji1787][emoji1787]

themaestro

Citaat van: marvin op juli 29, 2020, 13:56:33
Ik heb geen handleiding kunnen vinden.
Menu wijkt wat af van de lagere modellen en van de wat nieuwere.
Maw, het is een beetje onhandig in elkaar geknutseld.
Maar dat er een behoorlijke bak herrie uit komt is wel duidelijk. [emoji1787][emoji1787]
Jammer, maar bedankt voor het kijken.
Ik vrees dat ik 'm te koop moet zetten, hij is buiten proporties groot en blijkt niet in mijn audio setup te passen.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "