Over de bovenplaat van een PM17

Gestart door themaestro, juni 28, 2020, 23:26:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

themaestro

Hallo lui,

ik heb een CD 17 met een overgespoten bovenplaat maar zit nu met kleur verschil.
Ik vraag mij af of een bovenplaat van de versterker PM 17 zou passen op de CD speler CD 17?
Zou iemand dat hier mij kunnen melden?

Alvast bedankt!
Ben er inmiddels achter, dat gaat niet passen.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

themaestro

Is er iemand die een tip heeft hoe aan de goeie kleur te komen, de champagne kleur?
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

ranger

Mischien een autospuiterij in de buurt die kunnen via een camera de kleur precies namaken en eventueel ook spuiten vragen meestal niet zo veel

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk


themaestro

Citaat van: ranger op juli 26, 2020, 11:00:01
Mischien een autospuiterij in de buurt die kunnen via een camera de kleur precies namaken en eventueel ook spuiten vragen meestal niet zo veel

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Bedankt voor de tip, daar ga ik achteraan.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "